avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 261 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Admitere barou 2014
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Admitere barou 2014

Buna ziua. Pentru admiterea in barou 2014 la Penal trebuie invatat de pe noul cod? Acesta intra in vigoare in februarie 2014. Lucrarile de specialitate dupa Noul Cod Penal vor aparea in primavara lui 2014..... Eu am cumparat lucrarile lui Mihail Udroiu editia 2013, dar au la baza codul penal inca in vigoare si nu Noul Cod Penal.

Cum ma sfatuiti sa procedez? Va multumesc.
Mersi frumos Madalina28, dar, din punctul meu de vedere cartile pe care ar trebui sa le cumparam sunt cele ale profesorilor care fac subiectele pentru examenul de admitere in barou, fiindca raspunsurile vor fi tot din ce au publicat ei. Este un fel de lege nescrisa. In concluzie, cine sunt acesti distinsi autori?
Si inca ceva, in cazul in care aflam profesorii, niste meditatii ar fi binevenite? Cam la ce bani se invart aceste ore de meditatie?
nu stiu cam cati bani ar putea costa meditatiile. Eu de 7 ani lucrez la un biroude avocatura si nu imi trebuie nicio meditatie ci doar studiu intens. Dar decat sa le dai lor banii mai bine iti iei carti si inveti individual. Cred ca numele profesorilor il putem afla de pe site-ul INPPA pentru ca acolo am vazut ca erau trecuti niste profi. Stiu ca directorul e Traian Briciu si chiar ar fi facut baremul dupa cartea sa insa nu stiu la ce materie. E suficient un simplu search pe google si aflam tot. Eu una m-am saturat de aceste capricii cu faimoasele lor carti. Nu am de gand sa mai dau milioane pe alte carti si altele iar la urma sa constat ca poate la anul baremele se fac dupa profesorii din Cluj sau Brasov sau naiba mai stie. In fond dreptul e acelasi, important e sa ai un tratat bun care sa cuprinda fiecare tema in mod complet.
Ultima modificare: Duminică, 20 Octombrie 2013
Madalina28, utilizator