Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va aduc si eu in atentie o problema a acestui soft minunat.
Speta:
O persoana vine se angajeaza pe punctul de lucru, adica pe un CUI, sa zicem 1234.
Intre timp, punctul de lucru se transforma in sucursala. Apare un alt CUI - 5678.
ITM este anuntat de schimbare, ne genereaza o alta parola si utilizator pentru sistemul REGES.
Noi aici am trimis toate datele, la noi in sistem figureaza totul OK.
Omul are nevoie de credit. Se duce sa reconstituie vechimea de la ITM si primeste un documentul, unde figureaza cu 2 contracte active. Unul pe punctul de lucru (punct de lucru al carui CUI tehnic nu mai este valabil ) si altul pe sucursala.
Idea e ca omul are 2 contracte active (dintre care 1 este fictiv).
Intreb ca mai avem inca o astfel de miscare de trupe in perioada urmatoare (schimbarea sediului si a denumirii firmei mama) si atunci o sa apara un al treilea contract (?) (1 bun si 2 fictive)
Cel fictiv trebuie inchis? Da sau Nu? Si cum trebuie facuta aceasta miscare?
Cu decizie de incetare? Cu act aditional de transfer (dar nu prea merge ca e doar o schimbare de statut juridic)?
Inchiderea asta nu o mai (re)activezi decat cu hotarare judecatoreasca, ceea ce nu este cazul.
Poate nu am fost explicita.
A existat un CUI al firmei mama, pe care s-au facut o parte din angajari.
La un moment dat, se infiinteza punctul de lucru. Se preiau angajatii de la firma mama si se trec pe punctul de lucru. Se face AA prin care oamenii sunt transferati pe pct de lucru si li se renumeroteza CIM (artificiu pentru introducerea in revisal a noilor angajati).Urmeaza depunerea la ITM a documentelor, ITM ne da un alt user si parola.
Urmeaza diverse modificari ale contractelor.
Apoi, la un alt moment dat, punctul de lucru devine sucursala. Singurul care se modifica este CUI (pentru plata salariilor). Se face modificare datelor angajatorului din revisal cu instiintarea ITM-ului.
Sfarsit (?)
Acum s-a schimbat doar denumirea companiei mama si implicit si a noastra.
Mi-e ca daca mai umblam inca o data la modificare data angajator mai adaugam un alt contract (fictiv) la cel deja existent la ITM.
Cum fac sa dispara primul contract activ fictiv (de pe punctul de lucru), care apare activ DOAR in inregistrarile ITM? Asta e intrebarea.
N-am avut niciun fel de erori in transmitere niciodata. La noi totul e OK. Daca nu veneau oamenii cu vechimea pentru credite (sa le trecem vechimea totala pe adeverinte) nici nu stiam de problema. ITM-ul nu s-a sesizat.
V-am explicat destul de calr in mesajele precedente. Se face inchiderea pe punctul de lucru.
Daca doriti le puteti solicita oamenilor sa faca cerere de incetare a c.i.m. cu acpordul aprtilor si apoi emiteti decizia de incetare care se va completa si se va transmite in REVISAL.
ITM-ul nu are cum sa urmareasca toate transmisiile pe REVISAL , nici cele onl;ine , nici cele preluate la sediul institutiei. Este obligatia angajatorului sa respecte legea.