oanabobu a scris:
buna ziua,
am si eu o nelamurire.am pe cineva care si-a infiintat acum in mai firma.vrea sa faca contract de comodat pe masina lui, si nu stie ce cheltuieli pot fi decontate si care sunt cheltuielile care sunt deductibile.ar fi ok daca s-ar angaja ca agent de vanzari cu 2 ore?i s-ar putea deconta majoritatea cheltuielilor(combustibil, reparatii, intretinere asigurari).cum trebuie sa procedeze sa i deconteze majoritatea cheltuielilor?
multumesc si astept raspunsul vostru....
o zi excelenta in continuare!
Pornim de la premiza , ca in ceea ce priveste impozitul forfetar ,nu se aplica pentru firmele infiintate anul acesta.
In ceea ce priveste cheltuielile cu combustibilul, respectiv intretinerea si reparatiile :
Art. 48. [...] alin. (7) [...]
|1) În perioada 1 mai 2009—31 decembrie 2010, cheltuielile privind combustibilul pentru vehiculele rutiere motorizate care sunt destinate exclusiv pentru transportul rutier de persoane, cu o greutate maxima autorizata care sa nu depaseasca 3.500 kg si care sa nu aiba mai mult de 9 scaune de pasageri, incluzand si scaunul soferului, cu exceptia situatiei în care vehiculele se Înscriu În oricare dintre urmatoarele categorii:
1. vehiculele utilizate exclusiv pentru: intervenţie, reparatii, paza si protectie, curierat, transport de personal la si de la locul de desfasurare a activitatii, precum si vehiculele special adaptate pentru a fi utilizate drept care de reportaj, vehiculele utilizate de agenti de vanzari si de agenti de recrutare a fortei de munca;
2. vehiculele utilizate pentru transportul de persoane cu plata, inclusiv pentru activitatea de taxi;
3. vehiculele utilizate pentru închirierea catre alte persoane, inclusiv pentru desfasurarea activitatii de instruire în cadrul scolilor de soferi.
Daca aveti in domeniu de activitate nevoia de agent de vanzari , atunci puteti sa faceti aceasta incadrare.
Mult succes ,