avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1031 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... pot fi cenzor?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

pot fi cenzor?

Buna ziua.Am o intrebare:daca veche administratie a fost demisa (administrator cenzor presedinte etc),si s-a ales noul presedinte noul administrator..pot cere sa fiu cenzor in ideea in care locuiesc pe scara cu pricina si am liceu terminat si o posliceala de asistent de gestiune financiar -contabil si sunt si studenta an 2 drept?Nu vb de a face parte doar din comisia de cenzor ci de a fi cea care semneaza pe lista de intretinere..pt ca vreau sa controlez actele lunar...sa fim siguri ca nu se fac palti nejustificate..Multumesc
Cel mai recent răspuns: Chesu Petre , utilizator 19:02, 19 Iulie 2009
Ciuliti un pic urechea pe strada, prin piete, prin magazine, prin cafenele, prin spitale, prin scoli (aoleu!!!!!!!), pe la TV...pe unde sa mai zic?...pretutindeni.....si o sa constatati ca e destul....de grav. Dar, intr-adevar, nu e cazul sa lungim discutia despre limba romana....asta am discutat-o numai asa...tangential....ca nu ne mai intelegeam aici, scriind in romaneste, cum e cu problemele din asociatii....:)
Pentru d-nul felix 34 :