Buna ziua.Am o intrebare:daca veche administratie a fost demisa (administrator cenzor presedinte etc),si s-a ales noul presedinte noul administrator..pot cere sa fiu cenzor in ideea in care locuiesc pe scara cu pricina si am liceu terminat si o posliceala de asistent de gestiune financiar -contabil si sunt si studenta an 2 drept?Nu vb de a face parte doar din comisia de cenzor ci de a fi cea care semneaza pe lista de intretinere..pt ca vreau sa controlez actele lunar...sa fim siguri ca nu se fac palti nejustificate..Multumesc
Ciuliti un pic urechea pe strada, prin piete, prin magazine, prin cafenele, prin spitale, prin scoli (aoleu!!!!!!!), pe la TV...pe unde sa mai zic?...pretutindeni.....si o sa constatati ca e destul....de grav. Dar, intr-adevar, nu e cazul sa lungim discutia despre limba romana....asta am discutat-o numai asa...tangential....ca nu ne mai intelegeam aici, scriind in romaneste, cum e cu problemele din asociatii....:)
Pentru d-nul felix 34 :
Multumesc pentru corectura, am puterea sa recunosc ca am anumite lipsuri , dar, alunecam pe linga subiect si aici din pacate am totusi dreptate . Se pare ca ptr. anumite persoane aceste greseli sunt cu mult mai importante decit subiectul in sine . Tin sa atrag atentia ca nu am adus in discutie studiile decit pentru a sublinia faptul ca legea cere asa ceva in cazul in care ad. gen. alege o persoana ce nu face parte dintre proprietarii asociatiei, pentru functia de cenzor "sef" al comisiei de cenzori, alesi tot in adunarea generala, dar care sunt totusi proprietari . Aici era problema si pentru ca nu fac parte din categoria "arici" renunt eu la aceasta discutie in contradictoriu . Tin sa multumesc tuturor celor care , intelegind tema/ideea acestui forum se rezuma la a deschide portile informatiei, iar eu cel care nu am" acele studii " plec capul in fata celor care au .
Cenzor
elabucur_2007
Buna seara