avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 923 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... pot fi cenzor?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

pot fi cenzor?

Buna ziua.Am o intrebare:daca veche administratie a fost demisa (administrator cenzor presedinte etc),si s-a ales noul presedinte noul administrator..pot cere sa fiu cenzor in ideea in care locuiesc pe scara cu pricina si am liceu terminat si o posliceala de asistent de gestiune financiar -contabil si sunt si studenta an 2 drept?Nu vb de a face parte doar din comisia de cenzor ci de a fi cea care semneaza pe lista de intretinere..pt ca vreau sa controlez actele lunar...sa fim siguri ca nu se fac palti nejustificate..Multumesc
Cel mai recent răspuns: Chesu Petre , utilizator 19:02, 19 Iulie 2009