avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 924 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... pot fi cenzor?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

pot fi cenzor?

Buna ziua.Am o intrebare:daca veche administratie a fost demisa (administrator cenzor presedinte etc),si s-a ales noul presedinte noul administrator..pot cere sa fiu cenzor in ideea in care locuiesc pe scara cu pricina si am liceu terminat si o posliceala de asistent de gestiune financiar -contabil si sunt si studenta an 2 drept?Nu vb de a face parte doar din comisia de cenzor ci de a fi cea care semneaza pe lista de intretinere..pt ca vreau sa controlez actele lunar...sa fim siguri ca nu se fac palti nejustificate..Multumesc
Cel mai recent răspuns: Chesu Petre , utilizator 19:02, 19 Iulie 2009
dle atot, firma mea are angajati pt. toate specializarile,economisti,administratori, inclusiv experti contabili de la CECCAR, dar nu lucram cu smecheri care au nevoie sa se capatuiasca cu banii vecinilor de bloc, ori cam asta se cere de la cenzori, sa semneze toate furaciunile pt. comitetele executive, presedinti, etc. Il auziti pe omul asta ca nu se poate scapa de astfel de oameni: paleta este ff larga: de la gainari pana la excroci pe care nu ii mai gaseste nici politia...iar oamenii nu pot face nimic sa scape de ei. Va oferim o expertiza gratuita pt. ultimele 3 luni: ne aratati actele asociatiei?!