avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 986 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... pot fi cenzor?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

pot fi cenzor?

Buna ziua.Am o intrebare:daca veche administratie a fost demisa (administrator cenzor presedinte etc),si s-a ales noul presedinte noul administrator..pot cere sa fiu cenzor in ideea in care locuiesc pe scara cu pricina si am liceu terminat si o posliceala de asistent de gestiune financiar -contabil si sunt si studenta an 2 drept?Nu vb de a face parte doar din comisia de cenzor ci de a fi cea care semneaza pe lista de intretinere..pt ca vreau sa controlez actele lunar...sa fim siguri ca nu se fac palti nejustificate..Multumesc
Cel mai recent răspuns: Chesu Petre , utilizator 19:02, 19 Iulie 2009
D-le Petre e greu de spus daca domnisoara are sau nu dreptul de a fi cenzor conform legii pentru ca nu ne da datele esentiale. Chiar dv ati intrebat-o daca este membra asociatiei, proprietar sau numai locatar si nu va raspuns. Initial a intrebat daca avand studii medii poate fi cenzor, ca o bate gandul sa se ofere ca cenzor. Nu a spus daca v-a candida in urmatoarea adunare generala ca cenzor (asa ar fi legal), daca a fost aleasa pe functia de cenzor.
Dv aveti dreptate ca daca nu are studii de specialitate nu poate fi cenzor nefiind proprietara in acea asociatie.
La fel de bine daca este proiprietara in acea asociatie poate fi aleasa cenzor de catre adunarea generala avand numai studii medii.
Vad ca nu mai intervine cu lamuriri . Poate este ocupata tocmai cu rezolvarea si clarificarea problemelor asociatiei. Dar clarificarile noastre pot fi de folos si altora care viziteaza acest forum.
Ultima modificare: Duminică, 12 Iulie 2009
Adriantot, moderator
domnule chesu petre ... daca ati fi citit cu atentie cele doua acte normative ati fi observat ca nu este obligatoriu ca cenzorii sa fie alesi din rindul proprietarilor. mai mult, ei pot chiar sa nu fie din bloc.