avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 923 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... pot fi cenzor?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

pot fi cenzor?

Buna ziua.Am o intrebare:daca veche administratie a fost demisa (administrator cenzor presedinte etc),si s-a ales noul presedinte noul administrator..pot cere sa fiu cenzor in ideea in care locuiesc pe scara cu pricina si am liceu terminat si o posliceala de asistent de gestiune financiar -contabil si sunt si studenta an 2 drept?Nu vb de a face parte doar din comisia de cenzor ci de a fi cea care semneaza pe lista de intretinere..pt ca vreau sa controlez actele lunar...sa fim siguri ca nu se fac palti nejustificate..Multumesc
Cel mai recent răspuns: Chesu Petre , utilizator 19:02, 19 Iulie 2009
Domnule/ doamna felix 34,
Ce nume aveti !!!... Banuiesc ca felix (cu f mic si un singur x) este numele de botez si cel de familie este 34, nu?
O fi nume romanesc - romanesc ? Ma intreb si eu, precum Domnia Voastra, care neavand ce face, S-a minunat de numele tonyyyy. Contunuaiti ca ma distreaza ! tonyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy (SIC)
se pare ca nici macar acum nu ati inteles ce trebuia sa intelegeti:stunned:
v-ati legat de inceputurile de propozitie (ca ar trebui incepute cu majuscule) dar nu v-ati uitat in "curtea" dvs ca ati folosit minuscule la nume, chiar si la al dvs.
daca tot tineti atit la eticheta limbii romane, fiti un bun exemplu si urmati toate regulile academiei romane.
insa, va repet ... acesta nu este un forum literar, ci un forum pentru dezbaterile de idei pe o tema data, unde nimeni nu ar trebui sa fie ciufulit pentru greseli de ortografie, gramatica, editare, etc. pe acest forum intra multe persoane, de diferite educatii, culturi, de diferite nationalitati, etc ... si nu putem avea aceleasi pretentii academice din partea tuturor. punct.