Buna ziua. Am si eu o problema si am mare nevoie de sfatul dumneavoastra. In urma cu 10 zile mi-a fost fraudat contul de la Banca Transilvania si mi-a disparut o mare suma de bani. Am facut plangere la DIICOT, dar banca refuza sa imi inapoieze suma fraudata pana nu se termina cercetarile. Cum sa procedez. M-am gandit sa dau banca in judecata. Este o solutie? Sau sa astept?
Am cont pentru plata imprumutului in euro. Au fost transferati prin western union... De la banca stiu unde au ajuns si faptul ca au fost ridicati. Se pare ca nu sunt singura pagubita. Mai sunt si alte personae. Azi mi s-a spus de la banca. Vreau doar sa imi recuperez suma. Daca au problem cu sistemul de securitate, nu este problema mea.
Dar cum s-a avut acces la bani? Prin western union direct din contul dumneavoastra, prin BT24? Sau utilizand un card clonat, printr-un bancomat?
Intreb, deoarece:
- in conditiile generale de afaceri ale BT nu am gasit prevederi vis-a-vis de astfel de situatii;
- daca s-a facut transferul prin BT24, va rog cititi contractul si anexele la contractarea BT24 (nu le am la indemana, nu le pot obtine pentru a va putea da o opinie);
- daca s-a facut transferul de la bancomat cu cardul, va rog cititi conditiile de utilizare a cardurilor.
Abia dupa ce vedeti ce este acolo, puteti decide.
Actionarea in instanta presupune probe, documente, trebuie sa aveti construit pe ce va bazati pentru a nu pierde timp.