avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... acuzatie pe nedrept
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

acuzatie pe nedrept

Buna seara!
As dori sa va intreb daca se poate acuza un fost angajat, care a demisionat acum patru luni de zile,ca are lipsa in gestiune,dupa demisie(acesta fiind casier la firma),lipsa fiind din anul trecut? Precizez ca inventarul a fost facut la finele anului trecut si totul a fost ok,acte semnate de contabilitatea firmei in urma inventarelor anuale.cine este raspunzator de greseala aceasta?
va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:42, 13 Ianuarie 2016
Am insistat sa vorbesc azi cu acest casier si am aflat ca ieri a fost instiintat, printr.o scrisoare de directorul firmei ,ca garantia ii va fi oprita pana la solutionarea situatiei.
Este incorecta decizia angajatorului, care trebuie sa i-o comunice in scris acelei persoane.
Ultima modificare: Miercuri, 13 Ianuarie 2016
Cornel Vasile, Consilier juridic
Da, in scris a fost instiintat. Imi pare rau pentru el,dar nu e corect cum se comporta departamentul contabilitate. Si contabilitatea ar trebui trasa la raspundere. De fapt ei ar trebui trasi la raspundere si apoi ceilalti. Din cauza asta am vrut sa primesc aceste raspunsuri sa/l pot ajuta cu aceste informatii si sa/l pot sustine.Va multumesc. Cum poate sustine cauza lui in fata angajatorului daca vine la sediu?Nu e un om care sa acuze...dar e limpede ca ,contabilitatea nu si/a facut treaba,ca acum toate astea sunt in carca lui,ca inventarul din 2014 a fost ok iar acum nu mai este,ca a demisionat pentru un loc de munca mai bun si acum s/a gasit o diferenta din anii trecuti de care nu a fost instiintat pana dupa demisie,ca nu s/a organizat o comisie de predare-primire,s.a.m.d..Prea multe nereguli...si traim cu ei alaturi de noi..De ce se poate agata omul asta?va multumesc anticipat.
Momentan nu poate face nimic,numai dupa ce va fi actionat in instanta pentru a fi obligat la plata prejudiciului se va putea apara.
Da, in scris a fost instiintat. Imi pare rau pentru el,dar nu e corect cum se comporta departamentul contabilitate. Si contabilitatea ar trebui trasa la raspundere. De fapt ei ar trebui trasi la raspundere si apoi ceilalti. Din cauza asta am vrut sa primesc aceste raspunsuri sa/l pot ajuta cu aceste informatii si sa/l pot sustine.Va multumesc. Cum poate sustine cauza lui in fata angajatorului daca vine la sediu?Nu e un om care sa acuze...dar e limpede ca ,contabilitatea nu si/a facut treaba,ca acum toate astea sunt in carca lui,ca inventarul din 2014 a fost ok iar acum nu mai este,ca a demisionat pentru un loc de munca mai bun si acum s/a gasit o diferenta din anii trecuti de care nu a fost instiintat pana dupa demisie,ca nu s/a organizat o comisie de predare-primire,s.a.m.d..Prea multe nereguli...si traim cu ei alaturi de noi..De ce se poate agata omul asta?va multumesc anticipat.

Alte discuții în legătură

Inlocuirea unui angajat pe timpul concediului de odihna alinasimona alinasimona Buna seara, am si eu o problema pe care sincer nu o inteleg, va rog sa ma ajutati cu un sfat , Sunt lucrator gestionar la un punct de lucru , in magazin ... (vezi toată discuția)
Predare gestiune roxilex roxilex Pana in data de 01.07.2014 am fost administrator cu jumatate de norma la o Gradinita. In urma unei decizii a direcțiunii am fost trecuta pe alt post dar nici ... (vezi toată discuția)
Expertiza financiar contabila Georgescul Georgeasca Georgescul Georgeasca unei foste gestionare i se imputa prin cercetare disciplinara o lipsa in gestiune constatata printr-un inventar efectuat la 1 an dupa ce isi daduse ... (vezi toată discuția)