Dar eu nu generalizez (si nici nu am ceva impotriva cuiva). Insa trebuie sa spunem in concret ce se intampla in situatii de criza (ale agentilor economici, nu ale functionarilor). Agentul economic este disperat caci este sub riscul sanctiunii cu amenzi usturatoare, iar de la email la: suportregistru@inspectiamuncii.ro, raspunsul vine dupa ce trece termenul de depunere, si in general raspunsul este standard si pus cu copy-paste (asa se dau raspunsurile).
Solutia poate fi (si aia, uneori) doar telefonul la TeamNet.
Cat priveste transmiterea partial functionabila si depunerea la sediul ITM
freeelis a scris:
Transmitere online este partial functionabila , intrucat inca se lucreaza la noua versiune.
Daca puteti faceti depunerea la sediul ITM-ului.
Apreciez ca:
- daca tot s-au mobilizat
dupa atata timp (un an si patru luni, de cand au modificat ordinul 1832 /2011) de cand ar fi trebuit sa faca prima modificare de program revisal, ar fi putut sa mai stea o luna, doua, trei si sa scoata un program functional si
nu sa-i dea drumul in piata pe 18.04 si pe 25.04 sa puna anunt ca se lucreaza la program si functioneaza partial.
Inadmisibil, nu exista scuza pentru asa ceva!
- cat priveste deplasarea la ITM, la fel (ce face cel care vine dintr-un capat de judet?), trebuie sa intelegem ca suntem totusi in 2016 (doua mii saisprezece) si nu ar trebui sa isi bata joc de populatie - daca nu merge on line, hai la ghiseu, adica am inchis autostrada spre bucuresti, dar luati caruta ca ajungeti tot acolo.
Inadmisibil, nu exista scuza nici pentru asa ceva!
P.s. dar daca dvs. spuneti ca treaba-i buna, atunci ramane asa, e buna