avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Inspector SSM - mai multe CIM
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Inspector SSM - mai multe CIM

Buna ziua,
Am curs Inspector SSM , 80 ore si lucrez ca lucrator desemnat la un anteprenor general. Am multe oferte de la subcontractori. Eu stiu ca am voie sa lucrez doar cu C.I.M pe 8 ore. Intrebarea este cum as putea sa mai preiau o firma. Eu fac instruiri la toti din santier si daca tot lucreaza o perioada mai lunga de timp as putea sa mai preiau o firma. As putea sa mai fac un C.I.M cu timp partial?Mentionez ca nu am facultatea cu cadrul tehnic ca sa-mi deschid firma.
Multumesc,
Olimpia
Ultima modificare: Joi, 26 Mai 2016
demnitate2, utilizator
Cel mai recent răspuns: ytrewq , utilizator 10:47, 27 Mai 2016
Puteti incheia un contract de prestari servicii cu un serviciu extern de prevenire si protectie si sa desfasurati activitatea suplimentar, in afara CIM pe care il detineti.
Puteti incheia un nou CIM dar numai cu norma intreaga, codul muncii nu interzice.
Buna seara,
In cazul dvs nu va puteti desfasura activitatea simultan la 2 sau mai multe firme, ci doar succesiv la...2 firme. Cred ca va trebuie 8 ore de somn.
Totusi daca firmele fac parte dintr-un grup si isi desfasoara activitatea in aceeasi locatie, atunci puteti desfasura activitatea simultan.
Referitor la numarul contractelor de munca, pot fi desfasurate doua functii cu norma intreaga, la angajatori diferiti, cu respectarea conditiilor, pentru fiecare contract in parte:
- pentru salariatii angajati cu norma intreaga durata normala a timpului de munca este de 8 ore pe zi si de 40 de ore pe saptamana.