Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe data de 11.10.2016 am încheiat un contract cu Orange valabil 24 de luni pentru a putea obține un telefon împreună cu un abonament de 30€ lunar pe care l-am achitat fără întârzieri până astăzi.
Iar, pe data de 13.11.2017 am fost la Orange pentru a putea "cumpăra" un nou telefon în "rate". La momentul respectiv mi s-a zis că nu pot lua acel telefon decât dacă nu deschid un nou abonament de minim 11€ (valabil tot pentru 24 luni) pe o cartelă nouă. Așadar, mi s-a zis că voi plăti aproximativ 190 de lei lunar (30 euro primul abonament + 11 euro al doilea). Am achitat TOTUL până astăzi când am descoperit că defapt pe lângă acel abonament de 11 euro mi s-a făcut și o rată de 18 luni în valoare de 199.29 lei lunar (care trebuie pentru a achiziționa telefonul mobil), așadar o plată totală de aproximativ 390 lei lunar care eu nu mi-o pot permite să o achit și nici nu doresc să o mai achit din cauza nesimțirea celor de la Orange.
Am sunat zilele trecute la ei ca să le explic că doresc să anulez/reziliez abonamentul de 11€ (având în vedere că nu mă voi putea beneficia de el) și să rămân doar cu cel de 30 și plata lunară al telefonului, iar ei mi-au răspuns că trebuie să plătesc o taxa de reziliere, așadar am renunțat. Nu este normal să plătesc ceva de care nu mă folosesc.
Vreau să știu dacă pot fi executat silit dacă începând de astăzi nu mai achit NICIUN leu la ei.
Sunt salariat de aproape 8 luni de zile și nu-am alte bunuri pe numele meu.
Ar trebui sa ii intrebati pe ei, ca pe forum nu avem de unde sa stim. Cititi cu atentie contractul si o sa vedeti ca datorati penalitati pe fiecare zi de intarziere daca nu platiti factura la data scadenta.