predescughe a scris:
am consultat regulamentul dvs.
In mare parte l-am inteles, dar daca apare situatia inversa: indexul de pe contorul general este mai mic sau contorul este defect si indexul este 0.
Ce facem in acest caz?
Situatii de exceptie descrise de dv trebuiesc discutate separat .
Asa cum s-a mai spus situatia cand consumul indicat la bransament este mai mic decat cel rezultat din suma consumurilor din aparatamente este o raritate. Eu in acest caz fericit, ce nu l-am intalnit niciodata in 25 de ani as afisa pe lista sa plateasca fiecare apa masurata in apartament dar la un pret unitar mai mic pentru ca totalul valoric sa corespunda cu factura furnizorului.
Daca la bransament contoarul este defect si consumul este zero cred ca se poate stabili cu furnizorul sa factureze conform consumului ce rezulta din suma consumurilor proprietarilor. Dar si acesta situatie este aproape imposibila pentru ca apometrele de la bransament sunt verificate des si s-ar sesiza un blocaj care apare in 2-3 zile si nu o luna intreaga. La noi apometrele se citesc de catre furnizori de la distanta prin radio si sunt monitorizate permanent. Trimit factura la asociatie cu consumul inregistrat pana la 24-25 ale lunii si anunta in ziua citirii prin radio si asociatia ca sa se verifice vizual de catre administrator.
Iar daca ar fi o regularizare, ca vine un proprietar care de 5 luni i s-a pus cate 7 m.c pe luna si el de fapta a consumat mult si are acum o diferenta de 100 m.c , i-as pune la plata luna asta numai o parte si restul lunile viitoare, fara a umbla la pretul apei sau a face alte calcule.