Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va scriu in legatura cu o disputa pe care o am cu vecina mea. Ma suna pe interfon sa se planga de aerul meu conditionat (eu stau la etajul 5) ca pica pe hainele ei (ea sta la etajul 2). M-a sunat initial acum 4 zile si i-am spus ca o sa incerc sa gasesc pe cineva sa remedieze problema insa eu personal nu o pot face avand in vedere ca am 1.6m si nu pot sa ma urc pe geam sa fac o prelungire a furtunului. In seara aceasta m-a sunat din nou, a devenit agresiva adresandu-mi injurii si jigniri. Intrebarea mea este care sunt drepturile mele in momentul acesta avand in vedere ca apelul initial a fost la 7 dimineata si cel de-al doilea la 12 noaptea si doamna pare sa devina agresiva. Din cate stiu , legal nu am nicio obligatie sa remediez problema dar vreau s-o fac din bun simt. Doamna a depasit deja masura apeland la injurii si la apeluri la ore ciudate si acum sincer, parca nu mai am nicio tragere de inima sa-i acomodez dorinta.
Care sunt obligatiile si drepturile mele in acest caz?
Deci la cladirile istorice (sa zicem mai vechi de 50 ani) le strica fatada, dar la cladirile de 40 de ani nu le strica fatada?
Hai sa auzim o logica juridica (in afara de logica gastii si a traistei)