Unlimit a scris:
ANPC inseamna Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului. Daca nu aveti un contract cu RADET nu aveti calitatea de consumator fata de acesta iar ANPC-ul nu are cum sa va ajute . Cititi OG21/1992 actualizata si va veti lamuri.
Interesant si trist!
Sa inteleg ca "duelul" este doar intre Asociatia de Proprietari(persoana juridica) si RADET(persoana juridica) ? Adica in acest fel, se discuta doar in instanta ?
Bine. Atunci hai sa vorbim altfel.
Intre un proprietar de locuinta(apartament/garsoniera) si Asociatia de Proprietari, ce fel de relatie contractuala este ? Exista un contract ? Daca da, inseamna ca poti face reclamatie la ANPC impotriva Asociatiei de Proprietari ? Pana la urma, pe proprietar nu-l intereseaza cine il "despabubeste", ca Asociatia de Proprietari, ca RADET.
Important este sa RECLAME pe cineva. :)
Deci ?
De aici se nasc alte intrebari:
- Daca doar Asociatia de proprietari discuta cu RADET, atunci de ce nu vad nicio autosesizare, o initiativa din partea Asociatiei, cu privire la problema GRAVA enuntata mai sus, dar si orice alt caz cu RADET.
- Pana la urma, mie mi se pare aiurea ca un proprietar de locuinta sa RECLAME Asociatia de Proprietari, cand defapt Asocitia n-a facut nimic, buba fiind creata de RADET.
- Apoi, daca proprietarul reclama Asociatia de Proprietari, atunci Asocitia va reclama RADET sau cum ? Cat de absurd.