avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 168 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Am lăsat două zile camionul parcat într-o zonă ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Am lăsat două zile camionul parcat într-o zonă industrială din UK și a fost furată marfa. Care ar fi partea mea de vină?

Am lasat camionul parcat într-o zona industriala din uk am plecat pentru 2 zile si a fost furata marfa din camion. Angajatorul nu mi-a oferit parcare cu plata si acuma da vina pe mine pentru ce sa intamplat. Precizez ca faceam o pauza de 45 ore. Care ar fi partea mea de vina?
Ultima modificare: Duminică, 28 Aprilie 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: viorel55 , utilizator 12:44, 1 Mai 2019
Domnule Florin Cornea, dacă prin afirmația " Asta inseamna sa n-ai legatura cu domeniul transporturilor " v-ați adresat mie, vă înșelați amarnic! Lucrez în domeniul transporturilor rutiere atât ca angajator cât și ca șofer. Eu nu neg că și d-stră ați lucrat, doar că, dacă nu ați mai activat în domeniu, nu mai sunteți ( probabil ) la zi cu noutățile legislative din transport.

Florin Cornea a scris:

Asta inseamna sa n-ai legatura cu domeniul transporturilor.Am lucrat 15 ani intr-o intreprindere de transport marfa unde pe linga transport intern erau si 15 masini care faceau transport international.Niciodata nu s-a intimplat astfel de incidente.Fiindca soferul stia ca raspude pentru securitatea marfii.N-are nicio legatura perioda de somn si odihna obligatorie cu obligatia soferului stabilita prin fisa postului , prin care raspundea de inventarul autotrenului si de marfa transportata.Nu poti sa planifici totul , apar si situatiii cind te tine la incarcat si 48 de ore sau nu te descarca decit a doua zi , etc.soferul stiind ca raspunde de marfa platea parcarea pazita daca era cazul si ii deconta la intoarcere.Multi luau bonuri de parcare dar nu stateau in parcari si le decontau la sediu ( faceau si ei un ghiseft).:))).Daca-i furau autotrenul cu totul ce facea ?

ioanditu a scris:

Ați comentat tipic facebook. Adică să vă băgați în seamă. Transportatorul ( prin coordonatorul de transport )ESTE OBLIGAT, CONFORM LEGISLATIEI DIN DOMENIUL TRANSPORTULUI, să planifice în așa fel cursele, încât soferul să ajungă la destinație, fără a fi nevoit să încalce regulile de circulație sau programul de condus/ lucru. În cazul în care șoferul nu poate să ajungă la garaj/ sediu și e nevoit să facă odihna săptămânală, altudeva decât la sediu, atunci transportatorul v-a trebui să-i rezerve camera la hotel și loc de parcare securizat.

viorel55 a scris:

Doamne Fereste sa fi transportator si sa ai asemenea soferi. Atat .





Ultima modificare: Marți, 30 Aprilie 2019
ioanditu, utilizator
Niciun transportator care efectueaza transport international nu poate gindi ca dvs.Daca sinteti cel care ati pus intrebarea si vreti sa va dati dreptate singur n-aveti decit.Sintem aici sa dam raspunsuri legale nu ca sa dam dreptatea cuiva.Transportatorul trebuie sa ia toate masurile pentru a preveni situatii ca cea in cauza.Iar argumentatia ca daca s-a introdus periada de odihna obligatorie de 45 de ore exclude obligatia de a avea grija de marfa incredintata e eronata.Sint cazuri cind valoarea marfii poate depasi valoarea autotrenului.Si o paguba facuta de un astfel de sofer poate baga societatea de transport direct in faliment .Or, un astfel de transportator e ori total lipsit de discernamint ori absolut incompetent.E ca si cum ai spune ca , daca soferul respecta regulile de circulatie nu mai are nicio alta obligatie.Adica lasa masina in cimp , eventual si cu o invitatie lipita de parbriz in limba unor eventuali hoti , prin care sint invitati sa fure marfa.Ca lui i-a expirat perioada de condus si trebuie sa se duca sa se odihneasca si sa viziteze obiective turistice.Va dati seama ce enormitati sustineti ?
1 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Si eu va recomand Dl Ioanditu, Friday_325, daca cumva inca mai lucrati in bransa, sa va dati demisia de urgenta pentru ca dupa umila mea parere sunteti adevarate pericole pentru securitatea financiara a firmei pentru care lucrati dar si pentru oricare potential client. Angajati-va baieti undeva la o balastiera ca nu aveti nicio treaba cu transpoartele internationale. Daca Doamne Fereste, vreun client se uita pe acest site si vede cum chipurile gandeste transportatorul roman, nu va mai apela in veci la o firma romaneasca de transport. Legile despre care vorbiti dumneavoastra nu exista si nici nu vor exista vreodata. Va invit pe amandoi sa cititi cu atentie un CMR adevarat Nimeni nu pune 500000-600000 $ in mana unor nebuni, care abandoneaza marfa in strada si se duc sa se culce.
Ultima modificare: Miercuri, 1 Mai 2019
viorel55, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fișa postului nesemnată, pagubă rezultată din exercitarea muncii. poate fi tras la răspundere angajatul în aceste condiții? Klara77 Klara77 Buna ziua , am sa incerc o prezentare cat se poate pe scurt , dar si cuprinzatoare cu speranta ca imi veti da sfaturi potrivite situatiei in care ma aflu ... (vezi toată discuția)
Firma transport ineternational pauza de 45 interzisa in tari ue se faca in camion traiflortrans traiflortrans Buna ziua am si eu o intrebare: am o firma de transport marfa si prestez servici in spatiul UE cu noile legi se interzice pauza de 45 sa se faca in camion find ... (vezi toată discuția)
Furt marfa pe durata transportului Septimius4 Septimius4 Buna ziua, Cu o saptamana inainte societatea a avut de efectuat un transport de apa infoliata pe paleti, fiecare palet cu eticheta corespunzatoare bon ... (vezi toată discuția)