Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Cine plateste atestarea administratorului de la asociația de proprietari, asociatia sau el personal trebuie sa achite ?
Administratorul nostru invoca art. 194 din Codul muncii cum ca trebuie sa-i achite asociatia atestarea.
Si la asociatie aveti cel putin 21 de salariati?
Invocati si dvs. acelasi articol de Lege, mai ales ca este vorba despre cheltuielile de atestare. Acestea se fac la sediul primariei locale, nu trebuie inchiriata sala, nu trebuie platiti examinatorii, nu trebuie sa achitati vre-un fond de protocol. Unde este cheltuiala?
Atentie : Angajatorii au obligatia de a asigura participarea la programe de formare profesionala pentru toti salariatii, cel putin o data la 3 ani, daca au sub 21 de salariati.
Atestarea administratorului reprezinta una dintre conditiile de angajare.
art. 64 (5) Candidații pentru funcția de administrator trebuie să prezinte comitetului executiv al asociației de proprietari documentele prevăzute de lege, precum și alte documente solicitate printre care, obligatoriu:
a) atestatul prevăzut la art. 2 lit. e);
b) cazierul judiciar care să ateste că nu a suferit nicio condamnare, prin hotărâre judecătorească rămasă definitivă, pentru o infracțiune de natură economico-financiară.