avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1767 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Perete aliniat la limita de hotar ma poate obliga ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Perete aliniat la limita de hotar ma poate obliga instanța de judecată să permit ...

Bună ziua , ma poate obliga instanța de judecată să permit termoizolarea unui perete cu o lungime de 20m, perete aflat pe limita de hotar , chiar și cu 10cm de polistiren?. 20x0.1= 2mp
Cel mai recent răspuns: AntoanelaC , utilizator 13:10, 24 Aprilie 2025
Sunt inginer constructor si stiu foarte bine ce inseamna acest lucru. Am construit peste 2700 de apartamente. Asa ca repet, atata timp cat exista astazi solutii tehnice pentru izolare interioara, nu vad de ce sa renunt eu la proprietatea mea, proprietate garantata prin Consitutie.
Scrie clar ca e pe hotar . Gi Jane2 aveti impresia ca utilizatorul stie sigur ca e pe hotar? Toata lumea crede ca terenul lui este pana in zidul vecinului. Eroarea este ca de fapt proprietatea lui este doar pana la linia streasinii, care de regula este mai inafara de zid, asa ca moderarea a fost abuziva, si chiar daca ar fi fost asa de clar, tot abuziva a fost moderarea. Puteam sa fiu corectat de cel care a initiat discutia.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Cred ca din acte rezulta ca e pe linia de hotar și de aia a și fost dat în judecata, altfel, nu aveam subiect!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Uneori, mai ales in cazul caselor din mediul rural, nu se respecta legislatia privind scurgerea apelor. Depinde ce spune cadastrul, nu ce credem ca stim sau nu stim. Daca s-a ajuns aici, probabil ca vecinul are cadastrul facut, cadastru ce arata ca este la mimita de hotar si nu doar pana la linia strasinii

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură