Cum poate un proprietar să ceară dezinsecție în apartament pe cheltuiala Asociației? Asociația suntem noi, proprietarii de apartamente din blocurile cuprinse in Condominiu. Este ca și cum am cere asociației să ne măture și să ne șteargă praful în casă. Este foarte bine dacă se ocupă de spațiile comune, pentru asta contribuim la fondurile de rulment, de reparații, de ce or mai fi, alții nici asta nu fac. Plus că apariția gândacilor de bucătărie se datorează igienei precare din apartamentele noastre, ale fiecărui proprietar, nu prafului de pe pantofii care calcă pe scară, în lift, pe acoperiș.
Nu sunt de vină cei care păstrează casa curată și care își plătesc contribuțiile la asociație/administare, dar dacă asociația și administratorul vor să curețe spațiile comune, să notifice cumva proprietarii, prin Primărie sau prin DSP, să mențină apartamentele curate și să facă dezinsecția în aceeași zi și în apartamente, pe cheltuiala fiecărui proprietar, fiind risc pentru sănătatea tuturor. Primăria poate aplica sancțiuni. DSP poate aplica sancțiuni. Dacă toți proprietarii iau măsuri împreună, se rezolvă.
~ final discuție ~