Dacă vrei să îți schimbi rețeaua de telefonie din care faci parte și, în același timp, vrei să îți păstrezi datele și numărul aferente vechii rețele, acest lucru este posibil. Din momentul în care numărul și datele au fost transferate (portate), vechiul operator nu mai are vreun motiv să prelucreze datele tale personale. Astfel, poți cere inclusiv ștergerea lor din bazele sale de date. Citește articolul
Nu de puţine ori, utilizatorii de telefonie mobilă, internet sau televiziune au diverse nemulţumiri în relaţia cu furnizorii de astfel de servicii. Din acest motiv, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) pune la dispoziţia românilor o serie de informaţii şi sfaturi utile, pentru a evita apariţia unor neînţelegeri între clienţi şi furnizori, precum şi pentru prevenirea unor abuzuri din partea companiilor. Citește articolul
Practica operatorilor de telefonie mobilă de a cere o taxă de reziliere, atunci când clienţii vor încetarea serviciilor înainte de expirarea duratei minime contractuale, este considerată abuzivă, potrivit legislaţiei în vigoare. Totuşi, în anumite situaţii, solicitarea unei taxe de reziliere poate fi considerată justă. Citește articolul