avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 367 soluții astăzi
Acasă Subiect: arhivare documente
Subiect: arhivare documente
ACCES PREMIUM

Arhivarea documentelor: Care sunt perioadele minime de păstrare și în ce condiții, conform celor mai recente modificări

Simona Voiculescu în Contabil și fiscal
Redactor-șef, avocatnet.ro
25 Martie 2021 | 0 | 5500 | Timp de citire: 3 min.

Arhivarea presupune păstrarea, în anumite condiții, fie fizic, fie electronic, pe perioade de timp care pot ajunge și până la 50 de ani, a unor documente folosite de firme în activitatea lor curentă. Orice modalitate ar alege de a le păstra, firmele trebuie să fie în măsură să le pună la dispoziția celor interesați atunci când li se solicită asta prin lege. Citește articolul

ACCES GRATUIT
Bine de știut la început de an

Cât ești obligat să păstrezi documentele financiar contabile ale companiei tale?

Facturis Online în Știri & Revista presei
20 Ianuarie 2020 | 1 | 31221 | Timp de citire: 1 min.

Potrivit normelor în vigoare, arhivarea documentelor financiar-contabile se face în 2020 conform unor reguli specifice. Spre exemplu, există peste 20 de acte ce trebuie păstrate de contribuabili timp de cinci ani, în timp ce altele trebuie păstrate pentru zece sau chiar 50 de ani. Arhivarea lor se poate face atât în format tipărit, cât şi în format electronic. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Arhivarea documentelor: Cum și cât păstrezi actele firmei?

Eduard Popescu în Contabil și fiscal
Redactor, avocatnet.ro
23 Ianuarie 2018 | 3 | 73221 | Timp de citire: 5 min.

Potrivit normelor în vigoare, arhivarea documentelor financiar-contabile se face conform unor reguli specifice. Spre exemplu, există peste 20 de acte ce trebuie păstrate de contribuabili timp de cinci ani, în timp ce altele trebuie păstrate pentru zece sau chiar 50 de ani. De altfel, arhivarea lor se poate face atât în format hârtie, cât şi-n format electronic. Citește articolul