Noile reglementări care îi vizează pe salariații detașați în afara țării îi obligă pe angajatori să le furnizeze acestora o serie de informații pe care până acum nu erau nevoiți să le comunice. Este vorba despre aspecte cum sunt cele legate de salariu sau de cheltuielile privind cazarea și mâncarea. Prevederile se regăsesc într-o lege care a intrat în vigoare duminică. Citește articolul
Firmele cu angajați detașați în țările Uniunii Europene (UE) vor avea costuri mai mari de suportat, potrivit unei legi care se va aplica de duminică. Mai exact, firmele vor trebui să asigure salariaților, pe lângă salariul minim, și sporurile, indemnizațiile și bonusurile din statul în care au fost detașați aceștia. Regula va fi valabilă atât pentru angajatorii români care trimit salariați în UE, cât și pentru angajatorii din UE care trimit salariați în România. Citește articolul
Angajatorii care au salariați detașați în alte țări ale Uniunii Europene (UE) ar putea avea costuri majorate începând din vară, conform unor reguli europene ce trebuie aplicate inclusiv de către România. În esență, aceștia vor trebui să asigure salariaților inclusiv sporurile, indemnizațiile și bonusurile prevăzute de legislația statului în care au trimis lucrători, nu doar salariul minim. Citește articolul