Privileg Catering, unul dintre cei mai apreciați furnizori de servicii premium de catering din România, a fost distins cu titlul de Superbrand, o recunoaștere a calității constante, a inovației și a încrederii de care se bucură în rândul clienților și partenerilor din mediul de afaceri.
Citește articolulInspectorii sanitari din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) au început să-și intensifice controalele la companii, conform unui anunț de vineri. Verificările suplimentare vin în contextul intensificării comerțului specific sărbătorilor de iarnă și sunt programate să țină până la începutul lunii ianuarie 2021. Citește articolul
În timpul stării de alertă, restaurantele pot funcționa numai dacă fac livrări de mâncare sau dacă dau mâncarea la pachet. Prin urmare, autoritățile au stabilit un set de reguli pe care trebuie să le respecte aceste companii, se arată într-un ordin comun emis de Ministerul Sănătății (MS) și de Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). Citește articolul
Firmele din sectorul alimentar sunt obligate, mai nou, să anunțe încetarea activității și motivul celor de la Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). Un model de notificare este cuprins și el în recente modificări cuprinse într-un ordin al Autorității. Citește articolul
Atenţie când şi de unde cumpăraţi ciuperci. Ploile puternice din ultima vreme au afectat în anumite situaţii, spun specialiştii, şi ciupercile comestibile. Citește articolul
Companiile ce se ocupă de produsele alimentare ce ajung, în principal, la cetățeni sunt verificate anual de către inspectorii Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). Astfel, firmele ar trebui să se aștepte la controalele autorităților dacă au ferme de la care pleacă materiile prime pentru produsele alimentare, dacă au unități pentru procesarea acestora, dacă le importă din alte țări sau dacă le vând direct populației. Vorbim, în principiu, de fermieri sau importatori și de comercianți sau restaurante și pensiuni. Citește articolul
Vânzarea laptelui prin intermediul unor dozatoare amplasate în piețe sau în vecinătatea unor centre comerciale reprezintă cea mai bună variantă prin care micii producători agricoli își pot comercializa laptele obținut în fermele proprii. Deși garantează obținerea unor venituri mai mari, această afacere necesită o investiție de cel puțin 10.000 de euro și respectarea unor condiții stricte în ceea ce privește autorizarea și desfășurarea activității. Citește articolul