Aceleași principii sunt valabile și în cazul uneltelor informatice, datorită cărora compania Dvs. va deveni indiscutabil mai competitivă și mai eficientă. Și exact acesta este motivul pentru care aceste unelte au și un preț pe măsură - deoarece vă redefinesc stilul de a munci.
Fără îndoială, o astfel de unealtă este și noul ABBYY FineReader 14. Probabil vă gândiți că este doar o simplă îmbunătățire a bine-cunoscutului software OCR cu care suntem deja obișnuiți de mai bine de 10 ani. Ei bine, pregătiți-vă de o surpriză plăcută!
De 3 ori mai multă valoare
![]() |
ABBYY FineReader 14 este un „briceag elvețian”, o unealtă multifuncțională care cu reușește de una singură să substituie trei programe separate: cititor PDF, program de conversie a documentelor (OCR) și program de comparare a documentelor. Dacă vă gândiți să achiziționați trei soluții software separate pentru aceste activități, vă veți da seama foarte rapid că FineReader 14 este un adevărat chilipir.
De 3 ori mai puține griji
![]() |
Cu cât aveți mai puține programe, cu atât va fi mai ușor și comod tuturor să lucreze – atât utilizatorilor, cât și administratorilor de sistem. Datorită diverselor metode de instalare pe mai multe stații de lucru și utilitarului License Manager foarte comod, managerii IT pot ține sub control eficient programul în rețeaua internă a biroului. De exemplu, 100 de licențe pentru 100 de stații de lucru pot fi livrate cu un singur număr de serie. Ca urmare, introducerea și activarea acestuia în vederea instalării nu necesită prea mult timp. În același timp, utilizatorii nu trebuie să apeleze prea des departamentul IT, pentru că aplicația poate fi învățată ușor și este foarte prietenoasă.
Aveți nevoie de asistență tehnică? Nicio grijă! Echipa de asistență a ABBYY va deservi absolut gratuit toți proprietarii înregistrați ai aplicației. Acest lucru înseamnă economie de fonduri și efort.
De 2 ori mai mult timp economisit
Pentru o companie, procesul de achiziție a unei aplicații în sine poate fi anevoioasă: trebuie parcurse modalități de licențiere complicate, trebuie îndeplinite cerințe complexe etc. Nu v-ați dori să economisiți timp și în acest proces?
Pe lângă timpul pe care îl veți economisi utilizând aplicația, programul de licențiere ABBYY Corporate Plus vă va ajuta, în calitatea Dvs. de profesionist IT, să economisiți timp în faza de achiziție. Programul oferă metode de licențiere simple și transparente pentru companii și organizații. În același timp, acesta este adaptat la nevoile efective ale diverselor companii, în funcție de frecvența utilizării, dimensiunea organizației și infrastructura informatică folosită. Aveți nevoie de mai multe licențe? - plătiți mai puțin beneficiind de reducerile atractive pentru achiziția de volume mai mari.
Preferați să cumpărați de la un partener de încredere? Nu veți avea probleme nici în acest caz - partenerii calificați ABBYY asigură consultanță pre-vânzare competentă, poate organiza rapid încheierea tranzacției de vânzare și livrarea licențelor cumpărate în limba locală.
Așadar, ce urmează? Cum pot solicita o licență specială gratuită de evaluare pentru compania mea?
![]() |
Accesați site-ul oficial din România al ABBYY, completați un formular electronic simplu și începeți să exploatați avantajele noului FineReader 14 fără întârziere.
Nu eficiența și calitatea muncii din biroul Dvs. ar trebui să fie subiectul minimalizării cheltuielilor, în cazul în care compania Dvs. dorește să devanseze concurența în lumea de azi.
Comentarii articol (0)