Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriLegislația privind cărțile de identitate, fie ele electronice sau simple, se va modifica de mâine, odată cu intrarea în vigoare a unei ordonanțe apărute în acest sens. Printre altele, actul normativ stabilește mai multe detalii privind emiterea cărților de identitate în cazul copiilor cu vârsta de până la 14 ani, măsură care nu e nouă, deoarece a apărut în 2020, dar care, din motive tehnice, nu s-a putut aplica până acum. După cum a anunțat recent șeful Direcției Generale pentru Evidența Populației (DGEP), de anul acesta, și minorii de până la 14 ani vor putea deține o carte de identitate, nu doar cei peste această vârstă, ca acum.
Newsletter avocatnet.ro: 10 lucruri de știut astăzi!
Primești gratuit, zilnic, în căsuța ta de email, sinteza zilei avocatnet.ro cu cele mai importante noutăți, știri și analize de context.
Articolul continuă mai jos
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.
VEZI DETALII ȘI PARTICIPĂ
Comentarii articol (0)