Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe avocatnet.ro găsești mii de consultanți, din diferite domenii, pe care îi poți contacta direct.
Află cum!
Pe avocatnet.ro se fac lunar mii de cereri de consultanță către consultanții înscriși.
Află detalii!
Vrei să afle și alții câte lucruri știi în domeniul tău de activitate?
Răspunde la întrebăriEurofin Consult este singura firma acreditata la nivel national ca evaluator ergonomic si are peste 13 ani de activitate, atat la nivel national cat si international. Serviciile acopera de la conformare legala in domeniul sanatatii si securitatii in munca (SSM) si situatii de urgenta, training face-to-face sau e-learning, pana la coordonare SSM santiere, evaluare egonomica, evaluarea stresului la locul de munca, evaluarea comportamentului agresiv in trafic, consultanta wellness – kinetoterapie, evaluarea conditiilor de munca. Experienta in cifre: peste 240 de proiecte coordonate, cu o suprafata totala de peste 3.540.000 mp. Valoarea totala a proiectelor coordonate: 2.500.000.000 euro. Echipa Eurofin Consult a instruit peste 50.000 de oameni si a colaborat cu peste 500 de clienti din industrii precum IT&C, retail, oil&gas, real estate, automotive etc.
Conform Legii nr. 319/2006 și a normelor sale de aplicare, stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006, înregistrarea și raportarea accidentelor de muncă și analiza accidentelor în vederea determinării acțiunilor preventive/corective sunt obligatorii pentru toate locațiile și departamentele ce desfășoară orice tip de activitate. Iată cum trebuie să procedeze un angajator care se confruntă cu un accident de muncă, potrivit legislației din domeniul securității și sănătății în muncă (SSM). Citește articolul
Evaluarea riscului de accident și îmbolnăvire profesională este o procedură reglementată de foarte mult timp ca parte integrantă din documentația ce ține de Securitatea și Sănătatea în Muncă (SSM). Alături de planul de prevenție, sunt documente dinamice, ce trebuie să fie actualizate ori de câte ori circumstanțele o cer (de exemplu, în urma unui accident de muncă, când apar schimbări în fluxul tehnologic, echipamente sau proceduri de lucru noi sau atunci când avem de-a face cu un context epidemiologic aparte, așa cum este cel din prezent). Citește articolul
Experiența de teren din ultimii 14 ani a echipei Eurofin a arătat că cea mai mare parte a managerilor se concentrează pe core businessul pentru care au fost angajați și au tendința să ignore obligațiile și responsabilitățile pe care le au din punct de vedere al securității și sănătății în muncă (SSM) pentru oamenii aflați în subordine la locul de muncă, indiferent că știu sau nu pe deplin care sunt acestea. Citește articolul
România este încă departe de o "cultură a protecției angajatului" în condițiile în care actuala legislație din domeniul sănătații și securității în muncă (SSM), așa cum e concepută, pune foarte mult accent pe "producția de documente" și completarea fișelor și mai puțin pe acțiuni concrete care să protejeze realmente angajatul. Citește articolul
Anul 2019 înseamnă pentru inspectorii muncii, în special, verificarea respectării obligațiilor din domeniul securității și sănătății în muncă (SSM), precum și a relațiilor de muncă dintre angajator și angajat. Acestea vor fi principalele nereguli căutate de inspectorii muncii în acest an, tendință comunicată și regăsită în programele-cadru de acțiuni anuale elaborate de Inspecția Muncii. De exemplu, printre acțiunile pregătite în primul trimestru se află verificarea stadiului normalizării locurilor de muncă la angajatorii care au obținut reînnoirea avizului de încadrare a locurilor de muncă în condiții deosebite și monitorizarea riscurilor existente la locurile de muncă din microintrepinderi (până la nouă angajați). În baza acestora, echipa Eurofin face câteva recomandări esențiale și practice în 2019 pentru buna desfășurare a organizației din care faceți parte. Citește articolul
Costurile pentru securitatea și sănătatea în muncă (SSM) a angajaților pot fi numeroase, dar în cele ce urmează vom reda o listă minimală a acestora cu cheltuieli ce nu pot fi evitate, listă ce poate fi completată în funcție de specificul fiecărui tip de activitate. Citește articolul
Toate principiile generale legate de câmpul muncii, de la prevenirea riscurilor profesionale, protecția sănătății și securității lucrătorilor sau eliminarea factorilor de risc, până la accidente de muncă, informare, instruirea angajaților și a reprezentanților lor, precum și direcțiile generale pentru implementarea acestor principii, sunt stabilite de Legea nr. 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă. Cum orice lege este perfectibilă și acest act cu regulile de securitate și sănătate în muncă (SSM) necesită, în opinia specialiștilor din domeniu, o serie de completări sau modificări. Citește articolul
Reprezentanții Inspecției Muncii desfășoară lunar controale la companii, inclusiv pe domeniul securității și sănătății în muncă (SSM), aplicând amenzi consistente celor care nu respectă legislația. În aceste condiții, iată care sunt cele mai frecvente nereguli constatate de autorități în domeniul SSM și cum pot fi acestea rezolvate. Citește articolul
~ final articole autor ~