Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Starea precară a drumurilor poate afecta naveta angajaților, întreținerea mașinilor firmei și accesibilitatea sediilor pentru livrări sau vizitatori.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament se ocupă adesea de sisteme de acces (cum ar fi cardurile de intrare) care înregistrează mișcarea angajaților în clădire. Articolul arată că aceste înregistrări sunt date personale și trebuie gestionate cu grijă.
Toți angajatorii din România procesează datele personale ale propriilor salariați. Însă nu toți știu însă că asta înseamnă că Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), ce va intra în vigoare în mai 2018, li se va aplica în mod direct. Dacă nu vor ține cont de noile reguli, angajatorii se vor expune riscului unor amenzi enorme. Din acest motiv, îți prezentăm pașii de urmat pentru a te pregăti de aplicarea GDPR. Citește articolul
Departamentul este responsabil pentru gestionarea și întreținerea spațiilor fizice, a dotărilor și a infrastructurii plajelor.
Sezonul turistic estival pe litoralul Mării Negre începe la data de 1 mai şi se încheie la data de 30 septembrie 2018, iar operatorii plajelor cu destinaţie turistică au obligaţia să amenajeze plaja şi să asigure serviciile necesare, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Citește articolul
Acest departament gestionează utilitățile și funcționarea clădirilor companiei. Articolul îi ajută să înțeleagă opțiunile pentru furnizarea de energie și să optimizeze costurile pentru sedii.
Peste un milion de familii şi-au schimbat furnizorul de curent electric anul trecut. Unii clienţi spun că, deşi în noile contracte le-au fost promise preţuri mai mici, facturile au venit la fel sau chiar mai mari. Citește articolul
Acest departament gestionează costurile legate de sediul firmei sau de punctele de lucru, inclusiv taxele locale cum ar fi cea de salubrizare, pentru a controla cheltuielile administrative și de întreținere.
Pentru anul 2018, Primăria Sectorului 4 a Capitalei, prin Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale, percepe firmelor și persoanelor fizice autorizate (PFA) o taxă de salubrizare în cuantum de 80 de lei/lună, echivalentul a nu mai puțin de 960 de lei pentru tot anul. Totuși, autoritățile din Sectorul 4 încurajează antreprenorii să achite așa numita "taxă de gunoi" până la finalul acestei luni, oferind o bonificație de 60% în cazul PFA-urilor și de 40% pentru companii. Chiar dacă există contribuabili care s-au grăbit să achite, pentru a beneficia de reducerea semnificativă, există și numeroase entități, multe dintre acestea fără activitate la sediu, care au contestat decizia, considerând-o ilegală. Citește articolul
Articolul conține informații despre achiziționarea de autoturisme și alte dotări necesare funcționării companiei, utile pentru gestionarea bunurilor și locației.
După ce ghidul solicitantului pentru sesiunea din acest an a programului Stat-up Nation a fost publicat în dezbatere publică, antreprenorii au început pregătirea propriilor planuri de afaceri. Pe baza informațiilor prezentate în acest document, dar și a experienței sesiunii din anul precedent, am prezentat în cadrul articolului de astăzi cele mai frecvente zece întrebări ale antreprenorilor și răspunsurile pentru acestea. Citește articolul
Articolul arată că chiria spațiului de lucru poate fi decontată, detaliu util pentru gestionarea proprietăților și a cheltuielilor administrative ale companiei.
Cel mai așteptat program de finanțare al acestui an va debuta în perioada următoare, după ce ghidul solicitantului a fost publicat în consultare publică la finalul lunii martie. Astfel, antreprenorii care urmăresc demararea unor afaceri noi în 2018 vor putea solicita un ajutor financiar nerambursabil de până la 200.000 de lei. Printre afacerile cu șanse ridicate de a primi acești bani se numără și afacerile din sfera industriilor creative, iar în articolul de astăzi vor fi prezentate cinci idei de afaceri ce pot fi puse în practică în perioada următoare. Citește articolul
Gestionează administrarea parcului auto al companiei în Italia, inclusiv plățile taxelor și asigurarea conformității administrative pentru fiecare vehicul.
În Italia, aproape toți proprietarii de autoturisme sunt nevoiți să plătească o taxă auto, ce este cunoscută în această țară sub numele de bollo auto. Neplata acestei taxe poate aduce proprietarilor, în funcție de perioada ce trece de la neplata acesteia, o serie de penalități sau chiar sechestrarea mașinii. Citește articolul
Detaliază dezvoltarea de noi locuințe în București și provocările legate de infrastructură, aspecte relevante pentru administrarea spațiilor de birouri și a proprietăților companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Se ocupă de administrarea sediului și a locației proiectului, precum și de menținerea bunurilor achiziționate în scopul inițial, conform cerințelor programului.
O nouă sesiune pentru depunerea cererilor de finanțare se va lansa în curând, iar antreprenorii care încep noi afaceri vor avea ocazia să solicite până la 200.000 de lei prin intermediul programului Start-up Nation 2018. Din momentul în care proiectul depus este aprobat, beneficiarii fondurilor nerambursabile vor avea mai multe obligații de respectat în relația cu finanțatorul. Citește articolul