Acest departament este direct responsabil de gestionarea tuturor polițelor de asigurare ale companiei, inclusiv RCA, și este interesat de orice modificare a prețurilor sau condițiilor acestora.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Departamentul este interesat de reducerea riscurilor de incidente precum incendii, inundații sau explozii, care ar putea genera daune și, implicit, reclamații sau costuri mai mari cu asigurările.
Singurul sistem de încălzire centrală ce poate permite un confort termic perfect este încălzirea în pardoseală. Acesta se caracterizează printr-o mişcare verticală a aerului, ce are temperaturi ce pleacă de la 23 de grade Celsius la 0 m şi ajung la aproximativ 18 grade la o înălţime de 2,70 m, valori foarte apropiate de cele ideale de 21 de grade Celsius la 0 m şi 17 grade Celsius la o înălţime de 2,70 m, conform curbei termice ideale pentru corpul omenesc stabilit de specialişti. Citește articolul
Aceste modificări afectează direct modul în care sunt încheiate, gestionate și prețuite polițele RCA, fiind esențiale pentru oricine se ocupă de asigurările firmei sau de relația cu asigurătorii.
Norma Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 21/2015 pentru modificarea Normei Autorităţii de Supraveghere Financiară nr. 23/2014 privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule a fost publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 931 din 16 decembrie 2015. Citește articolul
Dacă apar probleme sau reclamații legate de serviciile notariale, acest departament ar beneficia de cunoașterea codului de etică. Acesta ajută la înțelegerea responsabilităților notarilor și a bazelor pe care se pot soluționa eventualele litigii sau cereri de despăgubire.
Notarii publici din România au, începând din această săptămână, un Cod deontologic, pe baza căruia trebuie să își desfășoare activitatea profesională. Citește articolul
Articolul analizează direct problemele din piața asigurărilor auto, cum asigurătorii nu respectă drepturile clienților și cum gestionează cererile de despăgubire. E foarte relevant pentru cei care se ocupă de asigurări și de rezolvarea plângerilor clienților.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Departamentul de Asigurări este direct interesat de cum camerele auto pot reduce fraudele și pot oferi dovezi clare în cazul accidentelor, ajutând la evaluarea corectă a daunelor și la gestionarea rapidă a reclamațiilor.
Camerele de bord sunt obligatorii prin lege pentru toate autoturismele din Rusia. Această obligativitate a rezultat într-un număr mare de filme preluate de pe camerele de bord din Rusia, ajungând pe reţelele sociale şi canalele video precum Youtube. Citește articolul
Este departamentul cel mai vizat, deoarece se ocupă direct de achiziția, administrarea și gestionarea polițelor RCA pentru companie, precum și de soluționarea daunelor rezultate din accidente. Toate informațiile din articol sunt esențiale pentru planificarea și execuția activității lor.
Societăţile de asigurare pot să acorde reduceri comerciale mai mari de 10% în cazul poliţelor de răspundere civilă pentru accidente auto, deoarece acest nivel maxim a fost eliminat, conform unui act normativ publicat astăzi în Monitorul Oficial. Până acum, atunci când stabileau tarifele RCA, asigurătorii aveau voie să facă reduceri peste o limită de 10% doar în anumite situaţii. Citește articolul
Ei gestionează diverse solicitări sau reclamații de la clienți, mai ales cele legate de garanții. Accesul rapid la istoricul clientului și la detaliile contractelor, oferit de un CRM, îi ajută să rezolve mai eficient aceste situații.
Explozia comunicării pe canale de tip social media face ca expresia „clientul nostru, stăpânul nostru” să aibă o relevanță crucială pentru orice business. Schimbul de informații are loc în timp real, iar orice experiență negativă este amplificată prin sute de comentarii. Mai mult decât oricând, companiile au nevoie să acorde atenţie maximă relaţiilor cu clienţii şi să ofere acestora servicii de calitate. Orice altă abordare dăunează grav sănătății, fie că vorbim despre imagine sau despre venituri. Citește articolul
Pentru firmele de asigurări, acest departament trebuie să cunoască noile cerințe de raportare către fisc pentru polițele de viață încheiate de clienți din alte țări UE.
Din 2016, anumiţi contribuabili vor completa şi depune anual la Fisc două noi declaraţii informative, potrivit unui act normativ publicat luni în Monitorul Oficial. Citește articolul
Riscurile asociate cu clădirile cu bulină roșie pot influența polițele de asigurare ale companiei (valabilitate, costuri) și pot genera reclamații, aspecte gestionate de acest departament.
Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) a oferit lămuriri cu privire la ce se înţelege prin spaţii cu aglomerări de persoane, atunci când este vorba de desfăşurarea de activităţi publice în clădirile cu risc seismic. Începând din 22 noiembrie, activităţile comerciale, turistice şi de divertisment din clădirile cu risc seismic sunt interzise, însă autorităţile n-au dat prea multe informaţii exacte despre dimensiunile spaţiilor publice vizate. Citește articolul