Folosind o aplicație pentru gestiunea relațiilor cu clienții (CRM - Customer Relationship Management) o companie de servicii poate răspunde prompt la orice solicitare, fie că este preluată automat de pe site sau prin telefon. Clienţii noi sunt alocaţi unui responsabil, care va fi înştiinţat automat în acest sens, iar clienții deja existenți sunt identificaţi rapid, împreună cu toate informațiile istorice: contracte, plăti, garanții, termene etc.
Soluția asigură proactivitatea angajaților, aceştia primesc alerte cu privire la expirarea unor contracte sau documente şi pot informa clienţii în timp util.
Întreaga documentaţie aferentă activităţii va fi accesată centralizat, iar angajaţii nu vor mai pierde timp căutând informaţiile necesare. Orice detaliu poate fi oferit clientului direct la telefon.
Prin utilizarea Microsoft Dynamics CRM, Electra Instal a reuşit să reducă simțitor timpul de răspuns la solicitările clienţilor. Anterior, angajații obțineau informațiile necesare căutând manual prin zeci de documente, activitate consumatoare de timp, care făcea ca documentația necesară intervențiilor să fie pregătită cu o zi înainte.
În plus, mulţumită răspunsurilor ferme şi corecte, compania a reuşit să atingă o rată mult mai bună de extindere a contractelor de garanție. Practic, beneficiarii le-au acordat mai multă încredere. Citiţi studiul de caz despre cum a reuşit Electra Instal să câştige încrederea clienților!
Comentarii articol (0)