Pentru a monitoriza costurile, a gestiona bugetul în contextul creșterii prețurilor la materii prime, a cunoaște noile bancnote Euro pentru tranzacții sigure și a asigura conformitatea fiscală a companiei.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Rolul principal al acestui departament este să gestioneze taxele și banii firmei. Articolul oferă informații esențiale despre cine plătește impozitul local și când, precum și despre posibilitatea de a plăti aceeași taxă de două ori în cazul vânzărilor de bunuri în străinătate.
Și în 2017, impozitele locale sunt datorate, pentru întregul an, de către persoanele care aveau în proprietate, la 31 decembrie 2016, case, terenuri ori mașini. Astfel, și în cazul în care o persoană fizică vinde anul acesta un autoturism unei persoane dintr-un alt stat, aceasta va continua să achite impozitul pentru tot anul, chiar dacă și noul proprietar va plăti, la rândul său, un impozit conform legii din țara sa de reședință. În plus, persoana care vinde mașina va trebui să o radieze din circulație, prin depunerea unei declarații la Fisc. Citește articolul
Departamentul Fiscal-Financiar-Contabil gestionează bugetele și plățile pentru toate departamentele. Fiind vorba de tarife majorate pentru publicarea actelor, acest departament trebuie să fie informat pentru a planifica corect cheltuielile și a procesa plățile.
Sumele de bani care se plătesc de la 1 aprilie 2017 pentru publicarea în Monitorul Oficial au crescut semnificativ pe alocuri, potrivit unui act publicat recent. Practic, Executivul a instituit un tarif unic pentru toate categoriile de acte, indiferent în care dintre cele șapte părți ale Monitorului se publică și a decis, totodată, să elimine tarifele percepute până sâmbătă pentru anunțurile de acte pierdute sau schimbarea numelui. Citește articolul
Pentru a evalua impactul financiar și fiscal al Brexitului asupra angajaților și pentru a înțelege cum evoluează producția agricolă, elemente care afectează veniturile și costurile companiei.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Acest departament este direct interesat de orice propunere de modificare a Codului fiscal, chiar și cele legate de veniturile persoanelor fizice, pentru a înțelege viitoarele reglementări fiscale și cum acestea ar putea influența activitatea companiei sau angajații.
Regulile pentru impozitarea veniturilor persoanelor fizice ar putea fi simplificate, potrivit unui comunicat de presă al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF). Mai exact, autoritățile vor reducerea birocrației pentru închirierea bunurilor și a numărului de plăți anticipate cu titlu de impozit și simplificarea impozitării veniturilor din executarea silită a caselor și terenurilor. Citește articolul
Articolul explică un nou impozit, cum se calculează, cine trebuie să-l plătească, ce declarații fiscale trebuie depuse (formularul 010 și 100) și care sunt termenele de plată. Toate acestea sunt esențiale pentru munca zilnică a acestui departament.
Firmele vizate de aplicarea impozitului specific din 2017, adică acelea care la finalul lui 2016 își desfășurau activitatea în domeniul cazării ori alimentației publice (cu excepția microîntreprinderilor), trebuie să notifice Fiscul până diseară în legătură cu aplicarea anuală a noului forfetar, prin depunerea formularului 010. În caz contrar, acestea riscă amenzi ce pot ajunge la 5.000 de lei. Noul regim de impozitare va fi aplicat de către companiile care desfășoară efectiv activitate în sectorul turistic, restaurante și alimentație publică. Citește articolul
Aceștia se ocupă direct cu banii și taxele firmei, iar articolul explică ce declarații fiscale trebuie depuse, ce regim de impozitare să aplice și care sunt termenele-limită, pentru a evita amenzile.
Astăzi este ultima zi în care firmele ce au fost plătitoare de impozit pe profit și au realizat în 2016 venituri de până la 100.000 de euro trebuie să depună formularul 010, comunicând astfel organelor fiscale trecerea la impozitarea "micro" din 2017. Citește articolul
Acest departament este interesat de subiecte legate de evaziunea fiscală și implicațiile ei legale, pentru a se asigura că toate operațiunile financiare ale companiei respectă legea.
Institutul Național pentru Pregătirea şi Perfecționarea Avocaţilor – INPPA – organizează și în perioada următoare o serie de dezbateri-atelier, pentru care se acordă avocaților participanți 3 puncte de pregătire profesională continuă. Discuțiile vor avea loc la sediul UNBR (Palatul de Justiție, Splaiul Independenței nr. 5, sector 5), în 6, 20 și 27 aprilie 2017. Citește articolul
Acest departament este interesat de impactul creșterii prețului la gaze asupra costurilor operaționale și de modul în care devalorizarea lirei poate influența veniturile și cheltuielile companiei, mai ales dacă are tranzacții în lire sterline.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Articolul detaliază aspecte cheie despre finanțare nerambursabilă, buget, cheltuieli eligibile, TVA și condițiile fiscale, informații esențiale pentru gestionarea banilor.
Piața produselor alimentare bio este într-o continuă creștere, oamenii înțelegând importanța unei alimentații sănătoase. Deși mai scumpe, produsele naturale sunt din ce în ce mai căutate, iar cifra de afaceri a întreprinderilor care au investit în mici linii de fabricat produse alimentare bio a crescut continuu în ultimii ani. Dacă investiția nu este foarte mare, antreprenorii interesați de această afacere pot primi fonduri nerambusabile prin programul Start-up Nation România pentru deschiderea unor mici fabrici sau chiar un magazin specializat în vânzarea produselor alimentare de acest tip. Citește articolul