Se ocupă de asigurarea calității serviciilor medicale și de prevenirea greșelilor, astfel încât pacienții să primească cea mai bună îngrijire și să se evite cazurile de malpraxis.
Lupu & Partners, in parteneriat cu Legal Magazin, organizeaza, in data de 25 noiembrie, la Bucuresti, conferinta "Malpraxis - Aspecte medicale si juridice". Evenimentul isi propune sa creeze o platforma de dezbatere intre sistemul medical, pacienti, avocati experti in drept medical si asiguratori. Citește articolul
Competiția magazinelor online GPeC, bazată pe peste 90 de criterii de jurizare, oferă un reper clar al standardelor de calitate necesare în comerțul electronic, ajutând la evaluarea și îmbunătățirea calității serviciilor și experienței oferite clienților online.
Pe 27 Noiembrie 2014 are loc, la Bucuresti, a IX-a editie anuala a GPeC - cel mai Important eveniment de comert electronic din Romania. Cei interesati sa participe mai au timp doar pana vineri, 21 noiembrie, sa se inscrie pe website-ul organizatorilor la www.gpec.ro pentru a-si procura biletul de acces. Pretul unui bilet este de 59 EUR (TVA inclus). Citește articolul
Folosește informațiile din plângeri pentru a înțelege unde sunt probleme și a îmbunătăți continuu calitatea serviciilor și produselor oferite de companie.
Asiguratorii vor fi obligati de anul viitor sa publice pe site-urile lor informatii detaliate despre petitiile primite din partea asiguratilor, se mentioneaza intr-un act normativ publicat astazi in Monitorul Oficial si care va intra in vigoare la 1 ianuarie 2015. De asemenea, documentul prevede in mod expres ca aceste date vor trebui publicate lunar. Citește articolul
Departamentul de managementul calității este constant în căutare de metode și idei pentru a optimiza procesele și a crește eficiența, iar discuțiile despre îmbunătățirea performanțelor sunt foarte relevante.
Ce faci miercuri, 12 noiembrie, de la 8.30 pana la 10? Hai la sediul nostru pentru un mic dejun productiv, prin care sa ne cunoastem mai bine si sa vorbim despre cum ne-am putea creste impreuna performantele. Avem noi cafea, ceai, cornuri, unt si dulceata. Tu vino doar cu cheful de vorba! Citește articolul
Articolul include decizii legate de desemnarea unor laboratoare pentru evaluarea performanței produselor pentru construcții și tarife pentru testarea semințelor, aspecte importante pentru asigurarea calității produselor și serviciilor.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 808, 809, 810, 811 si 812 din 6 noiembrie 2014 s-au publicat: Citește articolul
Ordinele privind metodele comune de siguranță în transportul feroviar se referă la menținerea unor standarde înalte de calitate și fiabilitate în operațiuni.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 801, 802, 803 si 804 din 4 noiembrie 2014 s-au publicat: Citește articolul
Acest departament este interesat să se asigure că informațiile oferite clienților despre produsele și serviciile de gaze naturale sunt complete, corecte și ușor de înțeles, contribuind la o bună experiență a clientului.
Ordinul Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 106/2014 privind modalitatile de informare a clientilor finali de catre furnizorii de gaze naturale cu privire la conditiile comerciale de furnizare a gazelor natural a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 781 din 27 octombrie 2014. Citește articolul
Articolul vorbește despre creșterea calității serviciilor, în special a celor de livrare și procesare a comenzilor online, ceea ce este direct legat de asigurarea unui standard înalt de calitate pentru produsele și serviciile companiei.
Comunitatea magazinelor online din zona Moldovei isi da intalnire in data de 6 noiembrie, la Grand Hotel Traian, cu specialisti in e-commerce, furnizori de servicii web si pasionati ai domeniului. 8 speakeri vor sustine workshop-uri si prezentari menite sa gaseasca o rezolvare problemelor cu care acestia se confrunta. Citește articolul
Specialiștii în managementul calității oferă adesea feedback legat de conformitatea cu standardele sau de corectitudinea proceselor. Acest articol le arată cum să ofere un feedback care să ducă la îmbunătățiri concrete, fără a demotiva echipa.
Ne place sau nu, suntem aproape zilnic pusi in postura de a oferi feedback. Poate sa fie vorba de discutia cu colegi, angajati si/sau candidati, cu furnizori si, de ce nu, chiar cu clienti. In conditiile in care ceea ce avem de spus nu are o incarcatura pozitiva, sarcina de a oferi feedback se poate dovedi suficient de dificila incat sa ne gasim adesea motive de a o evita. Citește articolul
Articolul pune accent pe inovația și calitatea curriculum-ului școlar, elemente cheie care au dus la succesul instituției și la recunoașterea prin premii. Acest lucru este relevant pentru departamentele care gestionează calitatea produselor sau serviciilor și urmăresc îmbunătățirea continuă.
In luna septembrie a acestui an, Mona Musat a deschis Scoala Privata Aletheea - o institutie moderna de invatamant ce se diferentiaza prin viziunea educationala, echipa de profesori, dar si prin campusul scolar si facilitatile oferite, atribute care i-au adus premiul pentru Antreprenoriat, acordat de Legal Magazin, Revista Profesiilor Liberale din Romania, in cadrul Galei “Lady Lawyer”. Citește articolul