avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 886 soluții astăzi
Acasă Departament: Managementul Calității (QA/QC)

Departament: Managementul Calității (QA/QC)

ACCES GRATUIT
Opinie

Zece calitati ale unui trainer bun

Angajații din acest departament pot fi responsabili de instruirea personalului privind procedurile de calitate și standardele companiei. Un bun trainer ajută la asigurarea că aceste standarde sunt înțelese și respectate de către toți.

Portal HR în Weekend
25 Octombrie 2014 | 3187 | Timp de citire: 2 min.

Lucrez in training de sapte ani si am acumulat peste 300 de zile in sala de curs. Cred ca succesul unei sesiuni de training depinde in principal de trei lucruri: motivatia participantilor, conditiile din sala si trainer, pe care l-am lasat intentionat la urma. Citește articolul

ACCES GRATUIT

OUG nr. 65/2014 - modificarea si completarea unor acte normative

Articolul include prevederi privind asigurarea calității în domeniul serviciilor sociale, acreditarea furnizorilor și licențierea serviciilor, aspecte relevante pentru orice departament care gestionează standardele de calitate și conformitatea cu reglementările.

avocatnet.ro premium în Legislatie
22 Octombrie 2014 | 3 | 19092 | Timp de citire: 11 min.

Ordonanta de urgenta nr. 65/2014 pentru modificarea si completarea unor acte normative a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 760 din 20 octombrie 2014. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Monitorul Oficial, Partea I, nr. 758, 759, si 760 - 20 octombrie 2014

Ordinul privind condițiile pe care trebuie să le îndeplinească operatorii economici care comercializează produse de panificație afectează direct standardele de calitate și controlul produselor respective.

avocatnet.ro premium în Legislatie
21 Octombrie 2014 | 1109 | Timp de citire: 4 min.

In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 758, 759, si 760 din 20 octombrie 2014 au fost publicate: Citește articolul

ACCES GRATUIT

(P) La Fantana a lansat campania "Filtreaza apa de mituri"

Acest departament se asigură că toate resursele și serviciile oferite în cadrul companiei, inclusiv apa de băut, respectă standardele de calitate și siguranță stabilite.

Advertorial în Știri & Revista presei
21 Octombrie 2014 | 1167 | Timp de citire: 2 min.

La Fantana, liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator si furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea, a lansat campania „Filtrează apa de mituri”. Proiectul are ca scop informarea publicului cu referire la prejudecatile legate de apa si sa aduca un plus de continut util despre aceasta. Totodata, campania isi propune sa reabiliteze consumul de apa de la robinet si filtrarea acesteia, ca raspuns la recomandarile medicale. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Monitorul Oficial, Partea I, nr. 756 si 757 - 17 octombrie 2014

Ordinul privind desemnarea organismului de inspecție a echipamentelor de aplicare a produselor de protecție a plantelor este important pentru a asigura că operațiunile respectă standardele de calitate și siguranță.

avocatnet.ro premium în Legislatie
20 Octombrie 2014 | 919 | Timp de citire: 2 min.

In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 756 si 757 din 17 octombrie 2014 s-au publicat: Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Monitorul Oficial, Partea I, nr. 751, 752, 753, 754 si 755 - 16 octombrie

Articolul face referire explicită la 'Planul cu privire la asigurarea și controlul calității (QA/QC)' pentru inventarul național al emisiilor de gaze cu efect de seră, un subiect de interes direct pentru acest departament.

avocatnet.ro premium în Legislatie
17 Octombrie 2014 | 1498 | Timp de citire: 3 min.

In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 751, 752, 753, 754 si 755 din 16 octombrie au fost publicate: Citește articolul

ACCES GRATUIT

Cea de-a patra editie a conferintei de comert electronic, TeCOMM, are loc pe 30 si 31 octombrie, la Cluj Napoca

Consumatorii online iau decizii de cumpărare în funcție de calitatea produselor. Acest departament este responsabil să se asigure că produsele respectă standardele de calitate dorite de clienți.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
9 Octombrie 2014 | 1 | 1445 | Timp de citire: 2 min.

A mai ramas o luna pana la cea de-a patra editie a conferintei de comert electronic TeCOMM, evenimentul care reuneste comunitatea magazinelor online din Romania, la Cluj Napoca, se arata intr-un comunicat remis redactiei. La acest eveniment, participantii vor afla sfaturi practice despre cum pot sa isi cunoasca mai bine consumatorii si cum sa le anticipeze deciziile de cumparare. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Brandul Oxette angajeaza consilier vanzari pentru Cluj

Departamentul de Managementul Calității este interesat pentru că postul implică respectarea standardelor de decorare a vitrinelor și menținerea curățeniei și a modului de expunere a produselor, aspecte care contribuie la experiența generală a clientului și la imaginea brandului.

Parteneriat media în Știri & Revista presei
7 Octombrie 2014 | 936 | Timp de citire: 2 min.

Compania de bijuterii Oxette recruteaza un consilier de vanzari pentru orasul Cluj. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Am adaugat alte 25 de noi documente in Superlege.ro. Afla noutatile din aceasta saptamana!

Articolul include o fișă de post pentru un 'Șef departament - Calitate țesături', ceea ce este direct relevant pentru personalul implicat în asigurarea calității produselor sau serviciilor.

avocatnet.ro premium în Blog
2 Octombrie 2014 | 1946 | Timp de citire: 2 min.

Numarul materialelor informative din Superlege a crescut, din aceasta saptamana, cu inca 25, dupa ce zilele trecute am actualizat baza de documente cu alte peste 30 de fise de post si instructiuni de sanatate si securitate in munca. Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Din aceasta luna, proprietarii masinilor vor putea asista la reparatiile din service-urile auto

Legea obligă service-urile auto să fie transparente și să permită clienților să vadă cum se fac reparațiile și ce piese se folosesc. Acest lucru este esențial pentru a demonstra și a asigura calitatea lucrărilor. Departamentul de calitate va folosi aceste informații pentru a-și îmbunătăți procesele și a respecta standardele cerute.

Mirela Oprea în Ghid auto
23 Septembrie 2014 | 4 | 24540 | Timp de citire: 2 min.

Service-urile auto vor fi obligate sa asigure proprietarilor de masini posibilitatea de a asista direct sau prin sistem audio-video la activitatile de reparatii sau intretinere pe care le efectueaza, se arata intr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial in anul 2013. Noile prevederi se aplica incepand din luna septembrie a acestui an. Citește articolul