Monitorizează și îmbunătățește calitatea serviciilor oferite clienților, asigurându-se că întreaga experiență de cumpărături este una pozitivă și că standardele sunt respectate.
De la micul comerciat pana la marile lanturi de retail, amabilitatea si atentia fata de client ar trebui sa fie factorii esentiali fara de care suprematia pe o piata cu o concurenta acerba nu poate fi castigata. Cu toate acestea, un studiu de Mystery Shopping organizat la cele mai mari opt lanturi de magazine de incaltaminte, arata ca in peste 80% din cazuri, angajatii nu s-au oferit din proprie initiativa sa consilieze clientul in luarea unei decizii, nici chiar dupa 10 minute de la intrarea acestuia in magazin. Citește articolul
Unul dintre scopurile principale ale programelor este 'creșterea calității serviciilor sociale pentru copil și familie'. Departamentul de management al calității s-ar asigura că standardele de calitate sunt îndeplinite în toate activitățile desfășurate.
Hotararea Guvernului nr. 1051/2014 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 1007/2010 privind aprobarea programelor de interes national in domeniul protectiei familiei si a drepturilor copilului pentru perioada 2010-2014 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 878 din 3 decembrie 2014. Citește articolul
Articolul vorbește despre nivelul de calitate al serviciilor de transport și despre nevoia de investiții pentru a le îmbunătăți, aspecte esențiale pentru acest departament.
Calatorii sunt indreptatiti sa primeasca despagubiri de la operatorii feroviari atunci cand trenurile intarzie sau sunt anulate, potrivit unui regulament european, insa romanii nu vor putea beneficia de aceste prevederi cel putin pana in 2019. Citește articolul
Întregul studiu este despre cum poate fi îmbunătățită calitatea serviciilor oferite pacienților, de la modul în care se răspunde la telefon, până la identificarea nevoilor acestora. Acest departament este direct responsabil cu asigurarea și controlul calității serviciilor și proceselor.
A oferi un serviciu exceptional incepe prin a asculta pacientul cu atentie si rabdare, a centra discutia pe nevoile individuale ale acestuia si mai ales a oferi empatie, indiferent daca ne raportam la un medic, la o persoana din call center sau receptie. Cu toate acestea un studiu de Mystery Calling efectuat impreuna cu compania pe care o conduc, VBS - Business Solutions, la principalele clinici de sanatate private, a aratat ca doar in jumatate din cazuri “pacientii misteriosi” au fost intampinati la celalalt capat al firului pe un ton optimist, asigurat de o voce calda, plina de speranta, oferindu-le certitudinea ca sanatatea lor este primordiala. Citește articolul
Pentru acest departament, este important să învețe din erori pentru a îmbunătăți produsele sau serviciile. Articolul subliniază ideea că greșelile sunt doar lecții și că învățarea este un proces continuu, principii cheie pentru îmbunătățirea calității.
Sunt multe momente in viata in care ne simtim pierduti. Drumul nostru pare sa-si piarda sensul si nu mai intelegem de ce se intampla anumite lucruri sau cum ar trebui sa ne raportam la ele. Textul pe care vi-l propun astazi poate fi o solutie in asemenea clipe pentru ca, cu o simplitate debordanta, ne invata sa dam un sens tuturor intamplarilor din existenta noastra si sa ne acceptam caderile cu capul sus si ochii larg deschisi. Mai ales ca, uneori, e mai nobil sa pierzi cu gratie decat sa castigi cu orice pret. Citește articolul
Oamenii de aici sunt responsabili să se asigure că produsele sunt fabricate exact după rețeta și procesul tradițional, folosind materiile prime potrivite, pentru a obține atestarea și a menține calitatea și specificitatea produsului.
Produsele traditionale trebuie sa aiba un logo specific si sa indeplineasca anumite conditii pentru a fi atestate, dupa cum se arata intr-un act normativ aflat in vigoare din decembrie 2013. Termenul pentru atestarea produselor, in conformitate cu dispozitiile aplicabile de anul trecut, era luna septembrie, insa acesta a fost prelungit pana la 30 noiembrie 2014, se arata intr-un act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Citește articolul
Articolul vorbește despre recunoașterea și premierea excelenței, a bunelor practici și a inovației. Acestea sunt elemente cheie pentru departamentul de Calitate, care se ocupă tocmai cu asigurarea și îmbunătățirea standardelor de calitate și performanță ale companiei.
Un eveniment special organizat de European Business Awards, UKTI si RSM Scot, pentru a sarbatori succesul celor opt Campioni Nationali ai Romaniei angrenati in competitia European Business Awards din acest an, a avut loc pe 24 noiembrie la Resedinta din Bucuresti a Excelentei Sale Ambasadorul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord in Romania. Cu aceasta ocazie, Campionii Nationali au avut oportunitatea de a socializa si de a impartasi istorii de succes in business. Acestia sunt: AROBS Transilvania Software, Global Remote Services, INSOFT Development & Consulting, Kapsch, Kaufland Romania, Mavenhut, Teamnet International si Unicredit Tiriac Bank. Citește articolul
Pentru a menține standardele înalte de îngrijire, acest departament trebuie să înțeleagă cum sunt evaluate și validate calificările medicilor străini, asigurându-se că serviciile medicale oferite de aceștia respectă exigențele de calitate.
Decizia Colegiului Medicilor din Romania nr. 9/2014 privind eliberarea Avizului de practica temporara/ocazionala a profesiei pentru medicii straini a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 844 din 19 noiembrie 2014. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu asigurarea și îmbunătățirea standardelor de servicii, folosind metode precum 'mystery shopping' și măsurători ale satisfacției clienților pentru a identifica și corecta deficiențele în interacțiunea cu aceștia.
90% dintre operatorii din departamentele de "customer support" ai jucatorilor de pe piata IT online nu au oferit detalii despre politica de garantie a produselor recomandate, conform unui studiu de Mystery Shopping. Totodata acestia au oferit raspunsuri evazive atunci cand potentialii clienti s-au interesat de procedura de returnare adoptata de companie. Citește articolul
Departamentul de Calitate este interesat de obligațiile companiei privind conformitatea produselor, garanțiile legale și condițiile de reparare sau înlocuire, pentru a se asigura că produsele vândute respectă standardele și cerințele legale și contractuale.
Fenomenul "Black Friday" a ajuns de cativa ani si in Romania, acesta traducandu-se prin reduceri considerabile de preturi oferite de comercianti prin intermediul magazinelor online. Insa nu toti stiu la ce trebuie sa fie atenti atunci cand fac cumparaturi pe internet si ce drepturi au in aceasta situatie. Citește articolul