Pentru a se asigura că produsele alimentare respectă toate standardele de calitate și siguranță, inclusiv cerințele stricte de etichetare (ingrediente, alergeni, origine, informații nutriționale) pentru a proteja consumatorii și reputația firmei.
Incepand din luna decembrie, etichetele produselor alimentare trebuie sa contina informatii suplimentare, potrivit unor dispozitii europene din Regulamentul nr. 1169/2011 privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare („Regulamentul”), care au intrat in vigoare in 13 decembrie. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil pentru a se asigura că produsele respectă standardele de calitate. Informațiile despre garanția de conformitate și vicii ascunse le ajută să identifice și să corecteze problemele de design sau fabricație pentru a reduce numărul de produse defecte și reclamații.
Un avantaj al intrarii Romaniei in Uniunea Europeana este alinierea treptata la legislatia europeana. In ceea ce priveste garantia produselor putem spune ca legislatia din Romania este acum la acelasi nivel cu cel al tarilor vecine, ceea ce inseamna drepturi suplimentare pentru consumatorul de rand cand i se strica un produs sau primeste un produs neconform cu specificatiile pe baza carora s-a luat decizia de cumparare si s-a emis factura. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de calitatea pregătirii profesionale oferite elevilor, de standardele de competență pe care aceștia le ating și de modul în care programul de învățământ dual contribuie la formarea unei forțe de muncă calificate, în concordanță cu cerințele companiei.
Pregatirea profesionala a elevilor in sistem dual a fost introdusa de Guvern in invatamantul preuniversitar printr-un act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Concret, invatamantul dual va fi organizat incepand cu anul scolar 2015-2016 si se va desfasura in baza unui contract de munca. Citește articolul
Sunt menționate acte legate de organizarea sistemului de sănătate, de auditurile financiare și de certificarea serviciilor energetice, ceea ce este important pentru menținerea standardelor de calitate ale produselor, serviciilor sau proceselor interne ale companiei.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 23, 24, 25 si 26 din 13 ianuarie 2015 s-au publicat: Citește articolul
Articolul menționează asigurarea calității în învățământ și standardele de pregătire profesională. Pentru o companie care se implică în învățământul dual, este esențial să înțeleagă și să contribuie la calitatea pregătirii elevilor, pentru a se asigura că viitorii angajați vor avea abilitățile necesare.
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 94/2014 privind modificarea si completarea Legii educatiei nationale nr. 1/2011, precum si modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calitatii educatiei a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 968 din 30 decembrie 2014. Citește articolul
Acest departament este interesat ca procedurile de evaluare și promovare a angajaților să fie bine definite, corecte și să asigure că sunt selectați cei mai potriviți candidați.
Pentru a promova in functii de executie, personalul de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor va trebui sa participe la un examen. Regulamentul acestuia a fost publicat recent in Monitorul Oficial. Citește articolul
Articolul subliniază importanța integrității, transparenței și corectitudinii jocurilor, cerând aprobarea și testarea echipamentelor și software-ului, aspecte de baza pentru managementul calității operațiunilor.
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 92/2014 pentru reglementarea unor masuri fiscal-bugetare si modificarea unor acte normative a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 957 din 30 decembrie 2014. Citește articolul
Verifică dacă articolele pirotehnice produse sau distribuite respectă cerințele esențiale de siguranță, clasificarea corectă, etichetarea și marcajul CE, precum și păstrarea corespunzătoare a documentației tehnice impuse de lege.
Regulile pentru punerea pe piata a articolelor pirotehnice se vor schimba din a doua jumatate a anului 2015, potrivit unui act normativ publicat recent in Monitorul Oficial. Firmele care nu vor respecta noile prevederi vor risca amenzi drastice. Citește articolul
Articolul este relevant pentru că se concentrează pe modul în care compania gestionează nemulțumirile clienților, prin stabilirea de proceduri și analizarea problemelor pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite.
Norma Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 24/2014 privind procedura de solutionare a petitiilor referitoare la activitatea asiguratorilor si brokerilor de asigurare a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 824 din 12 noiembrie 2014. Citește articolul
Departamentul se asigură că produsele vândute respectă standardele de calitate, inclusiv termenele de valabilitate și autenticitatea, aspecte sancționate de lege în cazul nerespectării (ex: vânzarea de produse expirate sau falsificate).
Legea care protejeaza populatia impotriva comertului ilicit a fost republicata cu modificari in luna februarie a acestui an. Noile prevederi cuprinse in actul normativ permit si functionarilor din cadrul Directiei generale antifrauda fiscala sa sanctioneze activitatile de productie, comert sau prestari de servicii care sunt ilegale si sa aplice amenzi de pana la 20.000 lei pentru aceste fapte. Inainte de aceasta reglementare, doar functionarii primariilor, politistii, jandarmii si politistii de frontiera puteau sanctiona si amenda activitatile de comert ilicit. Citește articolul