Este preocupat de asigurarea excelenței serviciilor și produselor, colectarea feedback-ului de la clienți și îmbunătățirea continuă a calității pe baza acestuia, pentru a garanta satisfacția clienților.
Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucuresti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema "Management for Customer Service Excellence". Evenimentul este organizat de Customer Service Excellence Club si VBS – Business Solutions si este dedicat companiilor si departamentelor din cadrul organizatiilor orientate catre client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vanzari, customer care sau PR. Citește articolul
În managementul calității, critica (feedback-ul) este un instrument vital pentru identificarea deficiențelor și îmbunătățirea continuă a proceselor și produselor. Departamentul va găsi util ghidul despre cum să proceseze și să acționeze în urma feedback-ului constructiv pentru a crește standardele de calitate.
Doar pentru ca nu ne place sa fim criticati nu inseamna ca nu putem invata sa ne descurcam cu asta.Ti-ar placea sa gasesti o bagheta magica care sa te ajute sa elimini criticile din viata ta? Ti-ar placea sa pastrezi doar acele critici care sunt cu adevarat constructive si de celelalte sa nu te mai lasi afectat? Citește articolul
Prin reducerea erorilor și asigurarea conformității cu regulile de decontare, sistemul de rețete electronice contribuie la îmbunătățirea calității serviciilor medicale și farmaceutice oferite pacienților.
De la 1 iulie, medicii au inceput sa prescrie pacientilor medicamente prin retete electronice, in paralel cu cele vechi, clasice, urmand ca de la 1 ianuarie 2013, sistemul electronic sa devina obligatoriu. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) anunta intr-un document de presa remis AvocatNet.ro, ca, in cele 4 luni de cand a fost introdus noul sistem, au fost eliberate peste 3.000.000 retete electronice. Conform sursei citate, utilizarea sistemului se apropie de indicatorii de succes vizati. Citește articolul
Departamentul de Managementul Calității (QA/QC) este interesat de acest articol deoarece pontajul oferă date concrete despre eficiența activităților și randamentul angajaților, ajutând la identificarea zonelor unde se poate îmbunătăți calitatea și rapiditatea serviciilor.
Din ce in ce mai multi avocati incep sa perceapa avocatura ca un business in sine. Pana la urma, functioneaza dupa aceleasi reguli - eficienta, competitivitate, profit si pierderi. Diferenta intervine insa la modul specific de tarifare si facturare, la modul de gestionare a orelor lucrate. Citește articolul
Articolul abordează asigurarea 'calității estetice, arhitecturale și ambientale a clădirilor', utilizarea 'produselor pentru construcții... conforme cu performanțele declarate', precum și verificarea tehnică a proiectelor și participarea la recepția lucrărilor, aspecte legate de managementul calității.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 63/2012 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 749 Citește articolul
Articolul subliniază importanța menținerii calității activităților, produselor și serviciilor companiei chiar și în contextul unor restructurări, aspect fundamental pentru departamentul de management al calității.
Actuala etapa a crizei economice obliga companiile sa-si examineze cu un ochi extrem de critic structura de costuri. Spre deosebire de etapele precedente ale recesiunii, sau poate chiar din cauza acestora, de aceasta data conducerea companiilor trebuie sa acorde o importanta deosebita echilibrului dintre necesitatea de a reduce costurile (deci, deseori, si numarul de angajati) pe de o parte, iar pe de alta parte, de a anticipa imperativele strategice pe termen mediu si lung. Sarcina este cu atat mai dificila cu cat in fiecare domeniu de activitate se pot construi nu unul singur, ci mai multe scenarii diferite ale evolutiei contextului economic in urmatorii ani. Citește articolul
Articolul vorbește despre standardele de calitate pentru lucrări și materiale și despre amenzi dacă acestea nu sunt respectate. Departamentul de calitate va fi interesat să se asigure că totul este la nivelul cerut.
Blocurile de locuinte vor beneficia de lucrari de crestere a eficientei energetice cu ajutorul fondurilor europene, dupa ce actul normativ care prevede acest lucru a fost publicat astazi in Monitorul Oficial. Mai precis, blocurile realizate dupa proiecte elaborate in perioada 1950-1990 vor fi izolate cu bani europeni, iar contributia proprietarilor va fi de cel putin 10% din costul total al lucrarilor. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat pentru că proiectul de lege stabilește standarde stricte de calitate pentru igienă, sterilizare, calitatea apei și condițiile optime de desfășurare a activității, esențiale pentru serviciile medicale.
Medicii stomatologi ar putea dispune si de un cabinet mobil, cu care sa se deplaseze in zonele rurale sau defavorizate pentru a acorda consultatii, se arata intr-un proiect de ordin lansat in dezbatere publica de Ministerul Sanatatii. Potrivit initiatorilor, o astfel de masura este necesara, intrucat numarul consultatiilor stomatologice a fost una in continua scadere in ultimii ani. Citește articolul
Articolul menționează o reducere de cel puțin 40% a consumului de energie, ceea ce implică necesitatea unor standarde ridicate de calitate în execuția lucrărilor de reabilitare. Acest departament ar fi responsabil să se asigure că materialele și metodele folosite respectă aceste cerințe.
Din toamna acestui an, blocurile de locuinte din municipiile-resedinta de judet vor beneficia de lucrari de crestere a eficientei energetice cu ajutorul fondurilor europene, informeaza Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) pe site-ul propriu. Mai precis, blocurile din perioada 1950-1990 vor fi izolate cu bani europeni, iar beneficiarii vor participa financiar cu 40% din costul total al lucrarilor. Vezi in articol varianta finala a Ghidului solicitantului. Citește articolul
Discuția despre electrocasnicele care se strică mai repede ('obsolescența planificată') este de interes direct pentru departamentul care se ocupă de asigurarea calității produselor și serviciilor, influențând standardele de durabilitate și fiabilitate.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul