Articolul abordează direct problema calității, chiar dacă e vorba de calitatea sistemului de învățământ. O companie preocupată de calitate va fi interesată și de calitatea pregătirii viitorilor angajați.
Mereu am avut senzatia ca al nostru sistem de invatamant se simplifica pe zi ce trece. Din pacate, nu ma insel. Sunt convinsa ca acelasi sentiment e impartasit de multimea celor care studiaza, precum si de profesorii care probabil nu mai stiu ce trebuie sa predea. Incepi anul scolar stiind ca ai de dat 5 examene si te trezesti la sfarsit ca dai doar 3. Incepi anul scolar stiind ca trebuie sa dai EXAMENUL de bacalaureat, dar afli ca, de fapt, ai de ales intre 2 tipuri de examene. Simti ca ti-a pus Dumnezeu mana in cap. Sau ca vrei sa emigrezi. Citește articolul
Informațiile despre reclamațiile clienților și motivele de respingere a portării sunt utile pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor și a proceselor interne legate de portabilitate.
La patru ani de la data lansarii portabilitatii numerelor in Romania, numarul de portari a ajuns la aproape 900.000, informeaza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM). Numarul portarilor creste in fiecare an: 30% dintre portarile de pana acum s-au realizat in anul 2011, 25% in 2010 si 21% in 2009. Citește articolul
Acest departament se concentrează pe asigurarea calității produselor sau serviciilor. Informațiile despre scăderea atractivității turistice din cauza calității slabe a serviciilor și a personalului insuficient instruit sunt esențiale pentru a identifica problemele și a propune soluții pentru îmbunătățirea standardelor de calitate.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Acest departament este direct interesat de cum se stabilesc și se mențin standarde înalte pentru serviciile oferite, asigurând o experiență excepțională pentru clienți.
Iata-te, hoinarind prin viata, cand deodata cineva face ceva neasteptat pentru tine. Brusc inima ti-o ia la goana. Sangele iti urca in obraji. Si realitatea ti se schimba pentru totdeauna. Vorbesc despre momentul in care te intalnesti cu fluturii. Citește articolul
Verifică dacă toate informațiile de pe etichete (ingrediente, valori nutriționale, alergeni) sunt corecte, complete și respectă standardele de calitate și siguranță, asigurându-se că produsele sunt sigure pentru consumatori.
Etichetele produselor alimentare trebuie sa prezinte informatii clare si corecte, astfel incat consumatorii sa poata alege exact alimentele care le sunt potrivite. Va spunem astazi ce informatii nu pot sa lipseasca de pe etichetele alimentelor. Citește articolul
Contribuie la îmbunătățirea calității serviciului de transport public, asigurându-se că regulile sunt respectate și că toți pasagerii plătesc.
Regia Autonoma de Transport Bucuresti a introdus, treptat, pe mai multe linii de autobuz, un nou sistem de verificare a calatorilor, informeaza institutia pe site-ul propriu. Mai exact, potrivit noilor reguli, accesul calatorilor in vehicule se face doar pe la prima usa, iar coborarea, numai pe la usile 2 si 3, sub supravegherea agentilor de control si a conducatorilor de vehicule. Procesul va continua pana la acoperirea integrala a retelei de transport gestionata de RATB, precizeaza institutia intr-un comunicat de presa. Citește articolul
Pentru îmbunătățirea calității este necesară o comunicare eficientă, care să permită identificarea problemelor și găsirea soluțiilor. Atitudinea 'Asta e' împiedică feedback-ul, colaborarea și dorința de a corecta sau de a îmbunătăți procesele.
Des, foarte des aud oamenii punand peste discutii neplacute "capacul" lui "Suntem oameni diferiti, avem perceptii diferite, asta e". Ca sa fiu in totalitate sincera, m-am surprins si pe mine facand exact acelasi lucru. Sa fim intelesi: departe de mine sa condamn diversitatea de opinii/ perceptii. Ceea ce mie imi atrage atentia in mod neplacut este ultima parte: "asta e". Citește articolul
Acest departament se asigură că serviciile oferite (transportul medical) și echipamentele utilizate îndeplinesc standardele de calitate și siguranță stabilite. Dotările necorespunzătoare sau nerespectarea procedurilor de utilizare a echipamentelor sunt probleme directe de calitate.
Ministerul Sanatatii a organizat o serie de verificari a ambulantelor aflate in misiune in perioada 20 septembrie-5 octombrie, informeaza institutia intr-un comunicat de presa publicat pe site-ul propriu. In urma controalelor, s-au aplicat sanctiuni pentru lipsa centurii de siguranta, utilizarea girofarului si a semnalelor sonore fara justificare, precum si pentru dotarea necorespunzatoare a ambulantelor. Suma totala a amenzilor se ridica la peste 65.000 lei. Citește articolul
Interesat pentru că articolul subliniază importanța creșterii numărului de reclamații ale clienților ca semnal de o calitate slabă a produselor sau serviciilor, ceea ce este esențial pentru managementul calității.
Redresarea este un proces ce incepe inainte ca firma respectiva sa ajunga sa intre in insolventa, tocmai pentru a se evita acest lucru, se arata intr-un comunicat de presa al Orenstein, Ostro & Associated Group remis AvocatNet.ro. Vezi in articolul urmator care sunt cele 5 indicii ca firma se indreapta spre faliment si ca are nevoie de o redresare urgenta. Citește articolul
Pentru că procedurile, instrucțiunile de lucru și rapoartele de calitate trebuie să fie scrise impecabil, fără ambiguități, pentru a asigura standarde ridicate și conformitate.
Introdusa in 2005 in Dictionarului ortografic, ortoepic si morfologic, scrierea legata a cuvintelor din seria "nicio, niciun" a provocat o serie de dezbateri de-a lungul vremii. Astazi, o sa va explic de ce este corect sa scriem asa si nu vorbim doar de vreo nascocire a celor de la Academie . Citește articolul