Accentul pe îmbunătățirea continuă, pe învățarea din greșeli și pe importanța efortului susținut se aliniază perfect cu principiile managementului calității. O organizație care aplică aceste idei poate optimiza procesele și poate crește standardele de calitate prin dezvoltarea unei mentalități de progres constant.
Ești deștept! De câte ori nu ne-am auzit spunându-le acest lucru copiilor. Dar sunt studii care spun că nu există copii care se nasc supradotați. Dacă ne gândim doar la Albert Einstein care a avut parte de multe eșecuri înainte de a descoperi toate acele formule care au schimbat lumea. De asemenea, majoritatea celor care au primit Premiul Nobel nu au fost niște elevi excepționali. Citește articolul
Printre obiectivele finanțării se numără îmbunătățirea controlului intern de calitate și respectarea standardelor europene pentru produsele agro-alimentare, aspecte centrale pentru acest departament.
Sâmbătă este termenul limită până la care persoanele fizice autorizate (PFA), întreprinderile, dar și grupurile de producători mai pot solicita sprijin nerambursabil pentru înființarea sau modernizarea unor unități de producție alimentară, precum fabrici de lactate, producția de sucuri naturale, carmangerii și abatoare, unități de procesare a mierii de albine. Ajutorul nerambursabil poate reprezenta cel mult 50% din valoarea investițiilor realizate și este încurajată crearea unor lanțuri alimentare complete: de la colectarea materiei prime și până la comercializarea produselor obținute prin intermediul unor magazine proprii sau prin intermediul unor magazine on-line. Cu doar trei zile înainte de expirarea termenului limită, fondurile nerambursabile disponibile sunt semnificative. Citește articolul
Departamentul de Calitate ar fi interesat de 'planul de activități' și de modul în care este verificată munca bonei (prin firmă sau inspecție socială), pentru a se asigura că serviciile oferite sunt de bună calitate și conforme cu standardele.
Bonele nu pot lucra legal în România decât cu respectarea legislației specifice, existentă încă din 2014, dar incompletă până de curând. Joi au fost publicate în Monitor și normele necesare aplicării Legii bonelor, așadar, putem să conturăm, în sfârșit, următoarele idei: în România, bonele nu pot lucra decât cu contract la o firmă de bone sau pe cont propriu, dar asta înseamnă ceva mai multă bătaie de cap; apoi, trebuie îndeplinite anumite condiții și trebuie obținută o calificare specială; în fine, oricum ar lucra, acestea răspund civil, penal, contravențional și sunt supuse controlului autorităților. Citește articolul
Este esențial pentru a înțelege așteptările de calitate ale UE pentru produse și pentru a asigura conformitatea standardelor, dar și pentru a monitoriza calitatea în construcții.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Calitatea serviciilor de formare profesională și a rezultatelor proiectului este esențială. Acest departament se va asigura că standardele de calitate sunt respectate, iar obiectivele sunt atinse eficient.
În curând, șomerii de lungă durată, dar și persoanele din mediul rural vor putea participa la cursuri și vor beneficia, în același timp, de măsuri de consiliere profesională. În cadrul fiecărui proiect se vor organiza burse ale locurilor de muncă cu scopul de a facilita angajarea unui număr cât mai mare al persoanelor din grupul-țintă. Sunt eligibile persoanele din toate regiunile țării, cu excepția regiunii București-Ilfov. Citește articolul
Ei se asigură că lucrările sunt făcute corect și la standardele cerute. Articolul le oferă detalii despre cum se verifică calitatea la recepție, cum se gestionează defectele descoperite și ce înseamnă garanția pentru calitatea lucrărilor.
Perioada de garanție a lucrărilor de construcții este reglementată în mai multe acte normative, așa cum a explicat pentru redacția noastră un specialist. Conform regulilor în vigoare, ea începe la data încheierii procesului-verbal de recepție la terminarea lucrărilor și durează în funcție de cum au negociat părțile, în conformitate cu legea. Momentul în care perioada aceasta expiră este important, în principal, pentru că de el depinde momentul în care se face recepția finală. Dacă sunt descoperite vicii în această perioadă, atunci comisia de recepție finală va decide să suspende recepția. Citește articolul
Acest departament este direct interesat de procesul de verificare a calității lucrărilor de construcție la finalizare și de modul în care sunt gestionate eventualele deficiențe descoperite pe durata garanției.
În zece zile de la expirarea perioadei de garanție, proprietarul construcției trebuie să organizeze recepția finală, potrivit noului regulament privind recepția construcțiilor. Actul se aplică deja din luna iulie și aduce unele noutăți față de vechiul regulament. Citește articolul
Acest departament se asigură că informațiile oferite clienților sunt clare, corecte și respectă standardele de calitate, pentru a evita plângerile și amenzile, conform noilor cerințe legale.
Atunci când oferă clienților un pachet turistic, agențiile sunt obligate să le furnizeze acestora o serie de detalii, iar informarea incorectă a turiștilor despre pachetele lor de vacanță va atrage amenzi chiar și de 14 ori mai mari față de cele percepute până acum, potrivit unui act normativ intrat recent în vigoare. Totodată, firmele care vor intra în insolvență vor fi obligate să asigure vacanța plătită de turiști sau să le ramburseze acestora banii achitați. Citește articolul
Acest departament este interesat de felul în care schimbările aduc o îmbunătățire a calității procesului de evaluare, asigurând o corectitudine și o obiectivitate mai mare prin anonimizarea lucrărilor și standardizarea corecturii online.
La examenul de bacalaureat de anul viitor, elevii nu vor mai susține probele orale la finalul semestrului II, ci la începutul acestuia, iar lucrările scrise de la toate examenele naționale vor putea fi corectate online de către profesori, de oriunde doresc. Aceste măsuri au fost anunțate recent de ministrul educației naționale și urmează să fie adoptate în viitorul apropiat. Citește articolul
Articolul menționează nereguli găsite de Protecția Consumatorului și intenția legii de a îmbunătăți calitatea și etichetarea. Departamentul de calitate trebuie să se asigure că produsele respectă noile standarde de recunoaștere, etichetare și calitate, evitând problemele cu autoritățile.
În viitor, pe toate sticlele de apă cumpărate din comerț va trebui să regăsim un timbru special, iar comercializarea apelor de izvor va trece prin formalități similare celor pentru apele minerale, potrivit unui proiect de act normativ aflat acum în dezbatere. Toate obligațiile ce vor fi impuse celor care exploatează și vând ape minerale, de izvor sau de masă vor putea duce, într-un final, la creșterea prețului pentru cumpărător. Citește articolul