Pentru a verifica și menține standardele de calitate legate de starea tehnică a vehiculelor și de modul în care sunt asigurate mărfurile, contribuind la siguranța și eficiența serviciilor de transport.
Firmele ce se ocupă de transporturi rutiere sunt vizate anual de verificările Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR), așa cum reiese din informațiile puse la dispoziție de această autoritate. Totuși, inspectorii ISCTR acordă o atenție deosebită și altor categorii de firme. Citește articolul
Acest departament se asigură că produsele și procesele firmei respectă standardele de calitate și siguranță alimentară, iar informațiile despre ce verifică inspectorii sunt esențiale pentru a menține conformitatea.
Companiile ce se ocupă de produsele alimentare ce ajung, în principal, la cetățeni sunt verificate anual de către inspectorii Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA). Astfel, firmele ar trebui să se aștepte la controalele autorităților dacă au ferme de la care pleacă materiile prime pentru produsele alimentare, dacă au unități pentru procesarea acestora, dacă le importă din alte țări sau dacă le vând direct populației. Vorbim, în principiu, de fermieri sau importatori și de comercianți sau restaurante și pensiuni. Citește articolul
Articolul descrie rolul inginerului tehnolog în asigurarea calității produselor, prin respectarea proceselor de fabricație, îmbunătățirea metodelor de lucru și testarea calității.
Din momentul înregistrării la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) și pe toată durata de funcționare și desfășurare a activității economice, o societate comercială va avea nevoie, pentru completarea echipei de specialiști interni, de mai mulți specialiști. Printre aceștia, juriștii, contabilii, dar și specialiștii în resurse umane sunt solicitați de către firmele nou-înființate, dar și de către cele cu activitate demarată pentru derularea în bune condiții a afacerii proprii. Citește articolul
Amânarea constantă a sarcinilor, specifică procrastinării, poate rezulta în muncă făcută în grabă, superficială și cu erori, afectând direct calitatea produselor sau serviciilor companiei. Acest departament este interesat să asigure că sarcinile sunt îndeplinite la timp și la standarde înalte de calitate.
Ai încheiat o săptămâna grea de lucru și tot ce faci vineri seara, în afară de a te uita alături de copiii tăi la Vocea României, este să stai. De fapt, zaci, pur şi simplu, și nu mai faci nimic care să implice sculatul tău de pe canapea (şi ce bine ar fi dacă nu ar trebui să te ridici nici măcar în situaţii imperios necesare, adică în cele care implică triunghiul magic bucătărie-baie-dormitor). Iar sâmbătă începi ziua cu o ceaşcă de cafea şi cu o raită pe Facebook, să te pui la curent cu cele ratate în zilele trecute, când numai de social media nu ai avut timp. Citește articolul
Articolul accentuează că prețul trebuie să reflecte calitatea produselor sau serviciilor, vorbește despre garanții și despre performanța echipamentelor, fiind direct legat de asigurarea și menținerea standardelor de calitate.
Într-o perioadă în care accesul la informație este extrem de facil, clienții au posibilitatea de a compara un număr foarte mare de oferte și prezentări înainte de a lua decizia de a achiziționa bunuri sau servicii. Tocmai de aceea, procesul de vânzare trebuie să anticipeze nevoile și așteptările clienților potențiali, să cunoască piața și concurența și să asigure o transparență totală. În principal, orice client își pune patru întrebări înainte de a cumpăra, iar răspunsurile pe care i le oferi îl vor determina să aibă încredere în tine sau să caute o alternativă. Citește articolul
Reclamațiile clienților, cum sunt cele menționate în articol legate de firmele de închirieri auto, sunt un indicator al calității serviciilor. Acest departament folosește astfel de informații pentru a îmbunătăți experiența clienților, mai ales în zona plăților.
Vi s-a întâmplat să cumpărați bilete de avion și să constatați că v-au fost retrase tot felul de comisioane? Dar să rezervați camere de hotel și să vi se rețină garanție pentru eventuale pagube, fără să fiți anunțați? Citește articolul
Domeniile de control legate de calitate, inclusiv 'calitatea în construcții' menționată în articol, sunt relevante pentru acest departament. Ei trebuie să înțeleagă cum sunt înregistrate și tratate abaterile legate de calitate în timpul inspecțiilor.
Aplicarea Legii prevenției va însemna, totodată, creșterea importanței unui document pe care aproape toate firmele trebuie să-l aibă în momentul de față. Este vorba, mai exact, de registrul unic de control, a cărui absență va echivala, practic, cu imposibilitatea companiilor de a scăpa la prima abatere doar cu avertisment. Citește articolul
Se asigură că serviciile de taxi oferite sunt de o calitate bună, iar clienții sunt tratați corect și conform așteptărilor.
Multe persoane care folosesc din când în când taxiul au avut parte de cel puțin un refuz pe motiv că adresa de destinație este prea apropiată de punctul de plecare. Din acest motiv, este bine de știut că, în prezent, un asemenea refuz poate fi sancționat cu amendă de către autorități. Redacția noastră a reluat informația în contextul intenției autorităților bucureștene de a introduce la nivel local o amendă pentru refuzul curselor. Citește articolul
Discuția despre calitatea necorespunzătoare a lucrărilor de autostradă este de interes pentru departamentul care se asigură că toate proiectele și produsele respectă standardele de calitate.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Problema autostrăzii, amânată din cauza 'neconformităților' și lipsei 'elementelor pentru siguranța rutieră', este un studiu de caz relevant despre controlul calității și siguranței în proiecte.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul