avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 861 soluții astăzi
Acasă Departament: Managementul Calității (QA/QC)

Departament: Managementul Calității (QA/QC)

ACCES GRATUIT

Cinci obiceiuri nocive care împiedică antreprenorii să fie productivi și soluții pentru ele

Acest departament este interesat de importanța procedurilor clare, evitarea improvizației și execuția consistentă pentru a asigura calitatea proceselor și a produselor sau serviciilor.

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
13 Noiembrie 2017 | 4321 | Timp de citire: 5 min.

Demararea unei afaceri pe cont propriu poate fi o activitate stresantă: vei câștiga în funcție de cât produci, însă nu toate orele pe care ți le petreci la birou ți le vei rezerva, voit sau nu, activităților productive. Zi de zi,  micile sarcini îți vor consuma timp și energie, așa că va trebui să găsești o modalitate prin care să îți prioritizezi sarcinile și să-ți păstrezi timpul pentru activitățile importante. Iată cinci obiceiuri nocive care te împiedică să fii cu adevărat productiv. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Aeroportul Ciampino de lângă Roma, printre cele mai rele aeroporturi din lume

Acest departament este direct interesat de calitatea serviciilor oferite clienților. Articolul evaluează performanța aeroporturilor pe baza unor criterii precum confortul, serviciile, securitatea și curățenia, oferind informații esențiale pentru companiile care doresc să îmbunătățească experiența pasagerilor.

Dragoș Niculescu în Weekend
Redactor coordonator, avocatnet.ro
11 Noiembrie 2017 | 5669 | Timp de citire: 1 min.

Al doilea aeroport al Romei se află pe un neonorabil loc 12 în topul celor mai rele aeroporturi din întreaga lume. Clasamentul este realizat de un site specializat în analiza condițiilor de călătorie cu avionul. Citește articolul

ACCES GRATUIT
De Black Friday, fii informat!

Reminder Cumpărăturile online de produse din UE: Șase aspecte importante de luat în seamă

Ajută la înțelegerea așteptărilor clienților privind calitatea produselor și modul de gestionare a garanțiilor și retururilor, pentru a îmbunătăți continuu produsele și a asigura satisfacția clienților.

Simona Voiculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Director Editorial, avocatnet.ro
10 Noiembrie 2017 | 5373 | Timp de citire: 4 min.

Atunci când vrei să cumperi online un produs din străinătate, nu trebuie să te gândești că lucrurile sunt cu mult mai complicate decât atunci când cumperi din România. Cu atât mai mult, dacă vrei să cumperi dintr-un alt stat al Uniunii Europene, drepturile tale sunt aceleași cu cele pe care ți le oferă legea română: beneficiezi de garanția produselor cumpărate, ai posibilitatea să returnezi produsele și așa mai departe. Citește articolul

ACCES GRATUIT
De Black Friday, fii informat!

Produse cu defecte: Cine răspunde pentru pagubele pe care le cauzează

Rolul principal al acestui departament este să se asigure că produsele sunt de calitate și sigure. Articolul le oferă o înțelegere clară a ce înseamnă un 'produs cu defecte' din punct de vedere legal, ajutându-i să stabilească standarde mai bune și să prevină problemele.

avocatnet.ro în Salarizare, taxare & relația cu statul
7 Noiembrie 2017 | 8526 | Timp de citire: 3 min.

În calitate de consumator, este important să știi ce drepturi ai dacă ai cumpărat un produs defect care ți-a cauzat o pagubă. Ce faci dacă produsul pe care l-ai cumpărat de Black Friday te-a pus în pericol? Trebuie să știi cine este responsabil pentru daună și cum poți trage la răspundere persoana respectivă. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Știrile dimineții: trei subiecte interesante pentru tine

Acest departament este interesat de inițiative care îmbunătățesc acuratețea datelor și proceselor, cum este cazul cântăririi pasagerilor de către Finnair, pentru a optimiza siguranța operațională și calitatea serviciilor.

avocatnet.ro în Știri & Revista presei
7 Noiembrie 2017 | 536 | Timp de citire: 3 min.

avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul

ACCES GRATUIT

De la mit la realitate: La ce trebuie să se aștepte un antreprenor la debutul său în afaceri

Articolul vorbește despre importanța testării produselor/serviciilor și rezolvării rapide a nemulțumirilor clienților înainte de extindere, aspecte fundamentale pentru asigurarea calității și menținerea reputației companiei.

Marian Dumitrache în Ghidul antreprenorului
Consultant și Trainer Fonduri Europene,
6 Noiembrie 2017 | 3832 | Timp de citire: 5 min.

Primii pași pe care o persoană îi face pe calea antreprenoriatului pot fi îngreunați de o serie de mituri legate de această activitate. De aceeea, demararea unei afaceri trebuie tratată cu maximă seriozitate, iar viitorul antreprenor trebuie să cunoască în detaliu amănuntele legate de afacerea sa. Atunci când pornim la drum cu prejudecăți, luând în considerare mituri false, riscăm să facem greșeli sau să avem așteptări nerealiste. De aceea, în cadrul acestui articol am tratat câteva dintre miturile cele mai frecvente în mediul de afaceri românesc, încercând să separăm mitul de realitate. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Implicații fiscale aferente bunurilor distruse: Aspecte legale și practice de care să ții cont

Este util pentru a înțelege impactul financiar al produselor care nu mai corespund standardelor de calitate și care trebuie distruse, precum și cerințele de documentare pentru aceste situații.

Darian DRS în Contabil și fiscal
25 Octombrie 2017 | 9304 | Timp de citire: 4 min.

În desfășurarea activității societăților care înregistrează stocuri, se pot întâlni cu situații în care aceste fie sunt distruse, fie se intenționează distrugerea lor. În cele ce urmează sumarizăm aspectele ce trebuie avute în vedere cu privire la acele situații ce implică bunuri distruse/în curs de distrugere. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Îți rezervi vacanța de iarnă online? Sfaturi pentru a evita surprizele neplăcute cu comercianții

Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite, asigurându-se că informațiile despre prețuri și servicii sunt clare și corecte, reducând astfel numărul de reclamații.

Simona Voiculescu în Salarizare, taxare & relația cu statul
Director Editorial, avocatnet.ro
17 Octombrie 2017 | 3759 | Timp de citire: 3 min.

Ceea ce pare inițial o ofertă de neratat poate ajunge, până când apăsăm butonul de cumpărare, la un cost mult mai mare. Se întâmplă frecvent ca prețul final să difere de cel inițial, mai ales dacă ne referim la biletele de avion. Așadar, dacă vă plănuiți vacanța de iarnă departe de casă, ar fi bine să vă asigurați de mai multe ori înainte că știți pentru ce plătiți. Citește articolul

ACCES GRATUIT

(P) Noua colecție de scaune Antares pentru segmentul HoReCa

Se asigură că toate produsele și serviciile folosite de companie ating standarde înalte de calitate, verificând certificările și specificațiile mobilierului.

Advertorial în Știri & Revista presei
10 Octombrie 2017 | 1158 | Timp de citire: 5 min.

Anunțăm cu bucurie lansarea noii colecții de scaune, creată exclusiv pentru segmentul HoReCa: Brado Contract. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Tehnica NLP - Tehnica măiestriei sau cum poți deveni ucenicul unui vrăjitor

Studiul de caz din articol se concentrează pe identificarea modurilor în care pot apărea erori într-un proces (stricarea unui print). Tehnica ajută la înțelegerea cauzelor problemelor de calitate și la dezvoltarea de soluții pentru a îmbunătăți procedurile și standardele de lucru, asigurând o calitate superioară a produselor sau serviciilor.

Traininguri.ro în Weekend
6 Octombrie 2017 | 1 | 1705 | Timp de citire: 11 min.

... Sau cum corectezi un comportament inadecvat? Este o poveste reală, extrem de spectaculoasă prin rezultatul pe care l-a avut aplicarea tehnicii măiestriei (o tehnică simplu de aplicat pentru oricine oricui în situații care implică un comportament inadecvat conform percepției personale). Citește articolul