Acest departament trebuie să înțeleagă impactul unor astfel de schimbări majore asupra companiei, pentru a putea comunica eficient, atât intern, cât și extern. Ei pot fi responsabili de formularea mesajelor publice sau de gestionarea relației cu autoritățile în legătură cu reformele fiscale.
În viitorul apropiat, Codul fiscal ar putea să fie rescris în totalitate, pentru a putea pune ordine cu adevărat în prevederile sale, a declarat joi un secretar de stat în Ministerul Finanțelor (MF). O asemenea măsură ar fi necesară în contextul în care actualul Cod fiscal, care a fost rescris cel mai recent în 2015, a suferit sute de modificări în doar câțiva ani. Citește articolul
În cazul în care firma este implicată într-o situație de nerespectare a legilor privind deșeurile, cu amenzi sau alte consecințe, acest departament va trebui să gestioneze comunicarea publică și reputația firmei.
Pe lângă abandonarea, îngroparea, incendierea sau eliminarea deșeurilor în afara spațiilor autorizate în acest scop, din această lună, și aruncarea, ascunderea ori deținerea și păstrarea deșeurilor în afara spațiilor autorizate sunt interzise. Sancțiunile pentru nerespectarea noilor reguli privind regimul deșeurilor ajung, în cazul persoanelor fizice, de la amenzi de până la 45.000 de lei până la pedepse cu închisoarea de până la cinci ani. Citește articolul
Acest departament are nevoie să înțeleagă contextul economic general și diferențele regionale pentru a comunica eficient cu publicul larg și cu alte companii despre performanța și contribuția societății.
România a reușit să facă progrese semnificative în ceea ce privește recuperarea decalajului față de media în privind PIB-ului pe cap de locuitor. Odată cu aderarea la NATO și cu perspectiva aderării la UE, acest indicator a urcat de la 30,5% din media UE la nivelul anului 1995, la 74,2% în 2021, reiese din datele Eurostat. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimentele și politicile sociale care pot influența imaginea publică a companiei sau relațiile cu părțile interesate. Cunoașterea unor programe de ajutor social, cum este cel pentru energie, le permite să înțeleagă mai bine contextul socio-economic și să adapteze mesajele sau strategiile de comunicare corporativă.
Anul acesta, persoanele cu venituri mici vor primi de la stat un ajutor de 1.400 de lei, bani pe care să-i folosească la plata facturilor la energie, fie acestea curente sau restante. Pentru a-i ajuta pe beneficiarii acestui ajutor, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a lansat recent un ghid, ce conține răspunsurile la cele mai importante întrebări legate de cardurile de energie. Citește articolul
Acest tip de conținut poate fi folosit în comunicarea internă pentru a arăta sprijinul companiei față de angajați și familiile acestora, contribuind la o cultură organizațională pozitivă. Extern, poate îmbunătăți imaginea companiei ca fiind una care promovează valori sociale importante și care este preocupată de bunăstarea angajaților săi.
Educația cu blândețe pare a fi un concept destul de vag, ce nu dă indicații care să te ajute ”să începi”. Totuși, două idei ar putea sta la baza acestui mod de educație și ar putea ajuta orice părinte care dorește să construiască o relație sănătoasă cu copilul lui. Despre respect și empatie, ca principii pentru parenting cu blândețe, vorbește și site-ul The Mommy View. Citește articolul
Participarea la un program național de consolidare a clădirilor cu risc seismic poate fi o poveste pozitivă pentru imaginea companiei, demonstrând responsabilitate și grijă față de angajați și comunitate. Acest departament ar putea dori să comunice aceste informații.
Guvernul a decis, în ședința sa de miercuri, modificarea programului național de consolidare a clădirilor cu risc seismic ridicat, ordonanța cu modificările aduse fiind publicată joi în Monitorul Oficial. O modificare importantă adusă programului ce a demarat pe 3 ianuarie este introducerea în rândul cheltuielilor eligibile și a celor cu elaborarea expertizelor tehnice necesare încadrării imobilelor într-o clasă de risc seismic sau pentru elaborarea certificatului de performanță energetică. Citește articolul
Ajută la înțelegerea contextului economic general și a performanței sectoarelor cheie, informații utile pentru mesajele publice ale companiei și pentru gestionarea imaginii.
Redeschiderea economiei postpandemie a făcut ca serviciile să devanseze comerțul în topul celor mai profitabile ramuri, cu toate că 2021 s-a tradus printr-o creștere substanțială a rezultatelor pozitive înregistrate de ambele sectoare, reiese din datele Băncii Naționale a României (BNR). Citește articolul
Rămâne informat despre contextul economic general și despre modul în care este percepută economia țării pentru a gestiona imaginea publică a companiei și a comunica eficient cu publicul și alte părți interesate.
Modelul de creștere economică al României, bazat pe consum din import, pare să fi ajuns la apogeu:
Subiectele precum petițiile împotriva admiterii la liceu și cererea miliardarilor de a fi taxați sunt evenimente de actualitate cu impact social. Monitorizarea acestora ajută la înțelegerea pulsului public și la gestionarea imaginii companiei.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Știrile despre performanța economică a industriei, valul de concedieri sau avertismentele despre crize globale pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta comunică cu publicul și cu mass-media. Este importantă monitorizarea acestor informații pentru a gestiona mesajele corporative.
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul