Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Pentru a optimiza comunicarea cu jurnaliștii, stakeholderii și publicul larg, asigurând că mesajele de presă sau cele corporative sunt convingătoare, generează interes și încurajează răspunsuri sau acțiuni specifice.
Cele mai interesante cărți din lume îi țin pe cititorii lor cu sufletul la gură până la final. Dar nu ăsta e secretul cărților bune. Nu. Secretul e că, mult timp după ce ai terminat acel text, ideea lui îți rămâne în minte iar finalul, finalul te determină să vrei mai mult de la acea carte. Citește articolul
Acest departament monitorizează declarațiile și inițiativele guvernamentale pentru a înțelege cum acestea pot afecta imaginea companiei și relațiile cu publicul sau cu autoritățile, mai ales dacă compania operează în Marea Britanie sau este afectată de politicile acesteia.
Reforma sistemului britanic de migrație, prezentată miercuri la Londra, este concepută să realizeze două lucruri. În primul rând, să satisfacă dorința de reducere a imigrației, o chestiune pe care sondajele, dar și rezultatul alegerile generale, au indicat-o drept important factor decizional pentru electoratul britanic. În al doilea rând, este ceva mai puțin evident, să împingă economia Marii Britanii către înaltă tehnologie, automatizare și inteligență artificială. Citește articolul
Negocierile și deciziile legate de bugetul UE sunt evenimente de impact major, care necesită comunicare proactivă și gestionarea percepției publice a companiei, dar și înțelegerea contextului politic și economic mai larg.
România ar putea să primească 45 de miliarde de euro, în următorii şapte ani, de la Bruxelles. Citește articolul
Acest departament urmărește cum este percepută firma în public și cum este vorba despre situația economică, iar știrile despre cursul valutar pot influența imaginea și comunicarea companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Nerespectarea unor legi și primirea de amenzi poate afecta imaginea publică a companiei și relațiile cu partenerii. Acest departament este interesat să știe despre astfel de obligații pentru a proteja reputația firmei.
Declarația privind beneficiarul real, obligatorie conform legislației contra spălării banilor, trebuie depusă anual, însă având în vedere noutatea acestui document pentru anumite companii și existența a două termene în lege, au apărut întrebări printre cei interesați cu privire la când anume trebuie depusă anul acesta și dacă nu cumva trebuie depuse două declarații. Pentru a veni în ajutorul acestora, Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) a oferit recent un răspuns. Citește articolul
Acest departament urmărește tendințele sociale și educaționale relevante pentru imaginea publică și reputația companiei. Problemele legate de educație și forța de muncă sunt adesea subiecte de interes public pe care o companie le vrea în atenție.
Pentru că tinerii români pleacă în număr mare la facultăți de top din Europa, universitățile din țară se orientează către țări îndepărtate, precum Tanzania, Kuweit sau Nigeria. Citește articolul
Acest departament este interesat de regulile care țin de siguranța publică și de anumite obligații cetățenești, deoarece un incident legat de acestea (de exemplu, implicarea unui angajat sau un incident pe proprietatea companiei) ar putea avea un impact asupra imaginii publice a companiei și ar necesita o gestionare a comunicării.
Curtea Constituțională (CCR) a clarificat care sunt câinii agresivi cu care stăpânii pot merge în locuri publice doar dacă le-au pus botniță și îi țin în lesă, printr-o decizie oficializată recent. Problema era că, în această categorie, intră și câinii denumiți în legislația relevantă ca fiind „exemplare cu potențial agresiv”, nefiind clar ce animale intră aici. CCR a hotărât că aici intră câini care mușcă sau atacă, fără să fie provocați, sau care participă (sau au fost antrenați să participe) la lupte între câini. Citește articolul
Pentru a gestiona comunicarea publică și relațiile cu autoritățile în legătură cu știrile importante despre fondurile europene și investigațiile de concurență, mai ales dacă firma este implicată sau afectată.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament urmărește evoluțiile politice și legislative pentru a înțelege cum pot influența imaginea publică a companiei, relațiile cu autoritățile și pentru a anticipa schimbări în mediul general de afaceri.
Ordonanța de urgență recentă a Guvernului cu modificări în organizarea alegerilor anticipate, aflată acum în Parlament, a fost respinsă azi de Senat și va ajunge la Camera Deputaților pentru decizia finală: dacă modificările sale nu sunt agreate nici de deputați, atunci modificările sale vor fi șterse "cu buretele". Citește articolul
Sarcinile acestui departament includ menținerea unei imagini bune a companiei. Un scandal legat de tratamentul necorespunzător al animalelor ar putea afecta grav reputația firmei în ochii publicului, așa că este important să știe cum să evite și să gestioneze astfel de situații.
Persoanele care au comportamente abuzive față de animale riscă anumite sancțiuni, unele chiar de ordin penal, pentru cele mai grave fapte. Faptele variază de la refuzul de a acorda grijă animalelor deținute la omorârea fără drept a lor. Citește articolul