Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Acest departament se ocupă cu imaginea și reputația companiei. Interacțiunile politicoase ale angajaților, atât în interiorul companiei, cât și cu publicul sau partenerii externi, contribuie semnificativ la percepția pozitivă a organizației.
Ochii ei îți rămân în minte. Albaștri, metalici, sfredelitori. Restul trăsăturilor aproape că nu mai contează. Sincer, habar n-am cum arată cu adevărat. Dar ochii îi țin minte. Citește articolul
Acest departament monitorizează schimbările din mediul politic și public, precum și percepția publică asupra modului în care sunt cheltuiți banii statului, pentru a înțelege dinamica relațiilor cu autoritățile și publicul.
Una dintre sursele actuale de finanțare ale partidelor politice ar putea dispărea pe viitor, potrivit unei propuneri legislative aflate în dezbaterea senatorilor. Mai exact, partidele ar urma să piardă subvențiile primite anual din bugetul de stat. Citește articolul
Pentru că este responsabil cu comunicarea eficientă, atât internă (către angajați), cât și externă (către public sau parteneri), privind măsurile de prevenție și sănătate, gestionând imaginea companiei în contextul unor preocupări de sănătate publică.
După ce Ministerul Sănătății (MS) a declarat epidemie de gripă în România, autoritățile au emis mai multe recomandări pentru prevenirea răspândirii virusului. Astfel, MS și Ministerul Educației și Cercetării (MEC) atenționează populația, spitalele și unitățile de învățământ să respecte mai multe reguli privind protecția împotriva gripei. Citește articolul
Acest departament urmărește evenimentele politice importante și modul în care sunt luate deciziile la nivel de stat, pentru a înțelege mai bine mediul în care operează compania și cum poate comunica eficient cu publicul sau autoritățile în contextul schimbărilor politice.
Printr-un proiect de lege pentru care Guvernul și-a asumat în mod oficial răspunderea, se propunea modificarea sistemului de alegere a primarilor, prin organizarea unui al doilea tur de scrutin, atunci când nici unul din candidați nu obține majoritatea voturilor valabile exprimate în primul tur. În condițiile în care Guvernul ce și-a angajat răspunderea pe proiect a fost demis, măsurile conținute de acesta nu se vor aplica prea curând. Citește articolul
Subliniază importanța politicilor de nediscriminare și de prevenire a hărțuirii pentru imaginea și reputația companiei, aspecte esențiale în gestionarea relațiilor publice și afacerilor corporative.
Obligațiile angajatorilor față de salariații lor sunt extrem de numeroase: de dinainte de momentul încheierii contractului și până la terminarea acestuia, de la cele de dreptul muncii, la cele fiscale, de sănătate și securitate în muncă, inclusiv de protecție contra discriminării ori hărțuirii la birou. Pentru angajator este esențial să rețină că acolo unde legea nu permite o derogare de la dreptul stabilit unui angajat, nu există posibilitatea de a se tocmi pe lângă lege cu cel pe care-l plătește. De multe ori, legile prevăd sancțiuni cu multe zerouri pentru angajatorii care nu respectă normele în vigoare. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar putea comunica angajaților și publicului despre importanța acestor beneficii sociale și despre modul în care compania își susține personalul în accesarea lor, consolidând imaginea publică.
Pensionarii și asigurații care au nevoie de tratament pentru diverse probleme medicale vor beneficia de aproximativ 60.000 de bilete de tratament balnear în 2020, bilete acordate prin Casa Națională de Pensii Publice (CNPP). Numărul biletelor oferite anul acesta este cu aproape 300 mai mare decât cel acordat în anul 2019. Citește articolul
Oferă context despre tendințele pieței imobiliare și factorii care influențează prețurile, informații utile pentru comunicarea externă și imaginea companiei.
După o perioadă de stagnare a preţurilor pe piaţa imobiliară, finalul lui 2019 a adus din nou scumpiri serioase. Aşa se face că anul trecut s-a încheiat cu preţuri mai mari cu peste 7% faţă de 2018. Citește articolul
Anunțul privind producția de gaze și schimbările legislative importante necesită o strategie de comunicare bine pusă la punct pentru a informa publicul, partenerii și autoritățile, gestionând imaginea publică a companiei.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament gestionează imaginea unei companii atât la nivel extern, cât și intern. Articolul este extrem de util pentru a dezvolta strategii eficiente de comunicare internă, esențiale pentru a asigura coerența mesajelor, angajamentul angajaților și o cultură organizațională pozitivă, care se reflectă apoi și în relațiile externe.
Articolul de astăzi e, din păcate sau din fericire, ultimul din seria de comunicare internă pe care am parcurs-o împreună. Sper că ți-a trezit interesul pentru a aprofunda domeniul, așa că, în acest articol, o să îți recomand mai multe tipuri de resurse utile în aprofundarea ideilor și mecanismelor de comunicare. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice monitorizează percepția publică și reputația companiei, care ar putea fi afectate negativ dacă firma nu respectă regulile de raportare fiscală sau este asociată cu scheme de evitare a taxelor.
Companiile pot urma trei pași mari pentru a se pregăti de raportarea aranjamentelor fiscale transfrontaliere, potrivit specialiștilor de la EY România. Adică a acelor tranzacții sau scheme ce le permit, folosind diferențele între sistemele fiscale ale mai multor țări, să-și reducă obligațiile fiscale sau chiar să scape complet de ele. Raportările vor trebui făcute către Fisc începând din vară, astfel că firmele deja ar trebui să ia măsuri de pregătire, chiar dacă obligația de declarare va fi, în mare, la intermediarii care au ajutat la implementarea schemelor. Citește articolul