Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Monitorizează anunțurile guvernamentale majore, precum situația bugetară și publicarea raportului GRECO, pentru a înțelege contextul politic și reputațional în care operează compania și pentru a gestiona comunicarea externă.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament urmărește reacțiile publice și modul în care modificările legislative, mai ales cele legate de ordinea publică, pot influența percepția generală sau relația companiei cu comunitatea și autoritățile.
În curând, legitimarea persoanelor de către polițiști se va face conform unor reguli mai stricte, potrivit unui proiect de lege adoptat chiar astăzi de către deputați. Prevederile proiectului vor intra în vigoare după ce acesta își va fi terminat parcursul legislativ. Printre altele, propunerea legislativă prevede cazurile în care polițiștii vor putea să ceară unei persoane să se legitimeze și contravențiile pentru refuzul acesteia de a se identifica. Citește articolul
Urmărirea știrilor despre instituțiile publice (ANAF) și problemele sociale și economice (lipsa forței de muncă, schimbările climatice) care pot afecta imaginea publică și comunicarea corporativă.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Monitorizează agenda guvernamentală și inițiativele sociale pentru a înțelege contextul politic și social, pentru a gestiona imaginea publică a companiei și pentru a comunica eficient poziția acesteia față de comunitate și autorități.
Guvernul a stabilit măsurile prioritare din programul de guvernare pentru semestrul al doilea al anului 2019. Printre aceste măsuri se regăsesc o serie de propuneri, printre care impozitul zero pentru o anumită grupă de cetățeni, programe de finanțare pentru medici sau vouchere pentru elevii fără absențe. Citește articolul
Gestionează imaginea publică a companiei și relațiile cu autoritățile. O lege nouă, mai ales una care a generat dezbateri publice, necesită comunicare atentă și înțelegerea impactului asupra percepției publice.
Ordonanța de urgență care reglementează, în premieră, ridesharing-ul în România a apărut astăzi în Monitorul Oficial. Aceasta prevede că șoferii care lucrează acum pentru aplicații precum Uber sau Bolt vor avea exact patru luni la dispoziție pentru a intra în legalitate, altfel vor risca sancționarea. Citește articolul
Acest departament este interesat de modul în care deciziile instanțelor pot afecta imaginea publică a companiei și relațiile sale cu clienții.
Înalta Curte de Casație și Justiție (ICCJ), în soluționarea unui recurs, a confirmat legalitatea perceperii, de către bancă, a unui comision de acordare a creditului. În concret, era vorba de un comision stabilit pentru acoperirea costurilor pe care le-ar avea banca în privința acordării creditului (plata angajaților care analizează capacitatea de rambursare a creditului, de exemplu). Instanța supremă, în analizarea clauzei care prevedea obligația de plată a comisionului de acordare a creditului a insistat pe faptul că textul era clar și împrumutatul a putut să își dea seama de consecințele pe care le-ar avea o asemenea obligație asupra lui. Citește articolul
Departamentul este interesat de felul în care compania este percepută de potențialii angajați și cum sunt comunicate posturile vacante, aspecte cruciale pentru imaginea de angajator care atrage talente.
Vorbim de câțiva ani buni despre recrutarea socială/digitală, despre provocările cărora recrutorii trebuie să le facă față în universul hiperconectat în care trăim. Pentru a ne putea adapta mai bine și mai rapid este esențial că fim cu un pas înainte, să înțelegem de ce probleme de vom lovi și ce soluții au șanse să funcționeze. Acesta este motivul pentru care vă recomandăm azi un articol de pe Digital HR Tech despre rezultatele unui studiu derulat în State în peste 50 de industrii. Citește articolul
Oferă informații despre procesele legislative și relația dintre Guvern și Parlament, aspecte relevante pentru înțelegerea contextului politic și legislativ în care operează compania și pentru strategia de comunicare externă.
Acum ceva ani, Guvernul schimba pe sub masă formula legislativă din spatele unui Cod al insolvenței și-l făcea, din proiect de lege, proiect de ordonanță de urgență. Îl adopta motivând insuficient și neadecvat necesitatea ca el să intre în vigoare ca ordonanță de urgență, chestiune pe care Curtea Constituțională a României (CCR) a taxat-o la momentul respectiv. Codul acela a fost declarat neconstituțional și a dispărut din legislație. Adoptarea recentă a Codului administrativ al României prin ordonanță de urgență ne arată că Guvernul n-a învățat nimic din greșelile trecutului, că nu-și face niciodată temele și acționează după tupeu și interese, mai degrabă, nu după litera și spiritul Constituției. Ce a spus CCR atunci, pe OUG-ul cu Codul insolvenței, ce a spus Guvernul acum și ce ne rămâne: Citește articolul
Vrea să știe despre lansarea unor noi servicii importante pentru a comunica publicului și a gestiona imaginea companiei.
Facem paşi rapizi spre viitor, unul care presupune, de exemplu, şi să renunţăm la portofel. De acum, putem plăti direct cu telefonul mobil, fără să mai apelăm la card sau bani gheaţă. Citește articolul
Are rolul de a comunica public aceste schimbări, pentru ca imaginea companiei să nu fie afectată negativ de știrile despre înlocuirea angajaților cu mașini.
Roboții vor lăsa fără locuri de muncă circa 20 de milioane de oameni la nivel mondial, până în 2030, arată un raport publicat, miercuri, de Oxford Economics. Citește articolul