Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!
Context economic național și realizări industriale, utile pentru comunicarea corporativă, imaginea publică și relațiile cu autoritățile.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu gestionarea comunicării companiei. Distribuirea de informații practice și importante, cum ar fi ghidul de siguranță pe plajă, poate contribui la imaginea pozitivă a companiei și la o comunicare utilă către angajați sau public.
Suntem în plin sezon estival și foarte mulți români își vor petrece și în acest an concediul la mare. Uneori, vremea din perioada concediului petrecut la mare nu este chiar perfectă, iar în perioadele cu vreme nefavorabilă se afișează, la malul mării, steaguri ce au diverse semnificații. De aceea, Departamentul pentru situații de urgență (DSU) a realizat și publicat un ghid privind semnificația steagurilor de pe litoral și face și o serie de recomandări pentru ca cei ce merg la mare să aibă parte de o vacanță reușită. Citește articolul
Articolul subliniază importanța 'brandului de angajator' și a transparenței, elemente esențiale pentru reputația companiei și pentru comunicarea externă și internă.
Un articol din 2016 al lui John Sullivan ne provoacă să gândim viitorul HR-ului în termeni concreți, renunțând la predicții și înțelegând că există deja companii (ca, de exemplu, cele din Silicon Valley) care, în domeniul managementului talentelor, fac lucrurile așa cum, probabil, vom ajunge să le facem cu toții mai devreme sau mai târziu. Citește articolul
Lansarea unei criptomonede românești și o decizie guvernamentală majoră precum strategia 5G sunt știri de interes public, pe care departamentul de Relații Publice le monitorizează pentru a înțelege contextul de piață și percepția publică.
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Orice discuție publică sau propunere legislativă care vizează produsele din tutun și consumul acestora poate influența imaginea companiei, mai ales dacă este implicată în industrie. Acest departament trebuie să fie informat pentru a gestiona mesajele către public și a înțelege percepția generală.
Fumătorii nu vor mai putea fuma în mașini dacă lângă ei se află copii minori sau femei însărcinate. Aceasta și alte prevederi sunt incluse într-un proiect de lege aflat în dezbatere la Senat. Proiectul de act normativ include atât noi interdicții pentru fumători, cât și modificări în ceea ce privește publicitatea făcută produselor din tutun. Citește articolul
Acest departament urmărește evoluțiile sociale și juridice care ar putea influența reputația companiei și modul în care este percepută de public, mai ales în contextul drepturilor minorităților și al incluziunii sociale, pentru a adapta mesajele și strategiile de comunicare.
Mai multe cupluri homosexuale au dat recent România în judecată la Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO), reclamând încălcarea dreptului la viață privată și de familie. În esență, aceste persoane susțin că nu au putut beneficia de recunoaștere legală a familiilor lor, ceea ce a avut și are consecințe grave în viața lor de zi cu zi. Citește articolul
Imaginea publică a companiei poate fi afectată grav dacă se descoperă că vinde produse false sau dacă mesajele despre produsele 'eco' nu sunt clare, de aceea este important să gestioneze corect comunicarea.
Bio, eco sau natural? Este una dintre întrebările care îi macină pe românii bombardaţi cu informaţii, în pieţe şi magazine, despre hrana sănătoasă. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat să înțeleagă contextul economic și politic general al țării și recomandările europene pentru a gestiona imaginea publică a companiei și relațiile cu autoritățile sau cu publicul larg.
Comisia Europeană este îngrijorată cu privire la evoluţia economică a României şi au fost situaţii când autorităţile de la Bucureşti nu au respectat prevederi legislative din propria ţară. Citește articolul
Poate fi interesat de modul în care o instituție publică comunică cu cetățenii și de impactul problemelor tehnice asupra percepției publice și încrederii în serviciile guvernamentale.
Cu toate că depunerea la ghișeu a declarației unice a redevenit posibilă, așa cum însăși Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a confirmat recent, un expert contabil recomandă tot folosirea Spațiului Privat Virtual (SPV) pentru depunerea declarației. Iată de ce: Citește articolul
Informațiile despre provocările demografice și soluțiile propuse pot influența imaginea publică a companiei și modul în care aceasta comunică despre adaptarea la schimbările sociale majore, mai ales în contextul angajării persoanelor vârstnice sau al politicilor familiale.
În fața unei îmbătrâniri demografice și a unei piețe de muncă în continuă dezvoltare și transformare, populațiile viitoare din statele membre ale Uniunii Europene (UE) vor trebui să devină din ce în ce mai adaptabile. Mulțumită avansurilor tehnologice din domeniul medicinii și a unei calități ridicate a vieții, europenii se așteaptă la vieți mai lungi, mai sănătoase și mai active. Deși are o cauză pozitivă, respectiv succesele din domeniile care țin de sănătate și de standardele vieții, îmbătrânirea populației poate și, probabil, va avea efecte negative asupra economiei UE și, în special, asupra modului prin care populația activă va susține populația din ce în ce mai mare de pensionari. Asta arată un studiu recent al Comisiei Europene (CE), care a ajuns la concluzia că până în anul 2060 populația cu vârstă de muncă din UE va fi depășită cu mult de pensionari. Citește articolul