Articolul descrie cum o companie a folosit un eveniment public major și o inițiativă de schimbare a numelui unei piețe pentru a-și promova imaginea și sediul. Este un exemplu excelent de cum o firmă poate construi o tradiție și o legătură puternică cu publicul și cu o locație, aspecte fundamentale pentru departamentele de relații publice și afaceri corporative.
Times Square din New York reprezintă un punct de atracție al orașului, de Revelion. Aici are loc un spectacol de lumini în fiecare an, care reușește să atragă peste un milion de participanți. Citește articolul
Cunoașterea obiceiurilor culturale din alte țări poate ajuta la crearea de comunicări interne și externe mai relevante și mai sensibile cultural, contribuind la imaginea companiei și la relațiile cu publicul.
Peste tot în lume, oamenii au diverse obiceiuri, tradiții și superstiții legate de Anul Nou, iar unele dintre ele sunt mai ieșite din comun. De obicei, scopul urmărit este atragerea norocului în anul care urmează. Citește articolul
Acest departament urmărește subiecte care pot afecta imaginea companiei sau care sunt importante pentru comunitate și care implică discuții cu statul, așa cum este cazul cu aceste modificări legislative.
Furnizorii de formare profesională nu vor mai putea, începând cu data de 1 ianuarie 2016, să organizeze cursuri pentru adulţii cu studii superioare, această activitate urmând să revină doar universităţilor. Reprezentanţii formatorilor au acuzat Guvernul că modificarea legislativă este nejustificată şi ilegală. Citește articolul
Pentru a ști ce inițiative are statul care implică publicul larg și cum acestea pot influența modul în care oamenii privesc taxele și comerțul, informații utile pentru comunicarea externă a companiei.
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Ministerul Finanţelor Publice (MFP) a organizat o nouă extragere ocazională în cadrul Loteriei bonurilor fiscale. La aceasta sunt câştigătoare bonurile de 766 de lei emise pe 12 octombrie. Citește articolul
Acest departament este interesat de evenimente istorice, culturale și instituționale importante (precum crearea FMI, deschiderea unui muzeu național sau prima piesă de teatru românească), pentru a le folosi în comunicările interne sau externe, în postări pe rețelele sociale sau pentru a oferi context general și a marca anumite aniversări.
Această dată este un punct de reper în România deoarece în 1816, la Iaşi, a avut loc primul spectacol de teatru în limba română, la iniţiativa lui Gheorghe Asachi. Tot în această zi, dar în 1991, a fost deschis publicului Muzeul Naţional Cotroceni din Bucureşti. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu imaginea publică a companiei, iar o comunicare corectă, fără greșeli de limbă, este esențială pentru a menține profesionalismul și credibilitatea.
Am dat zilele trecute peste un anunț care promova "cisme și bocanci de damă". Greșeala m-a frapat, nu credeam că e un cuvânt pe care îl poate stâlci vreun vorbitor de limba română. Pentru orice eventualitate, voi consemna, în Ghidul pentru supraviețuirea limbii române, forma corectă, ca să mă asigur că nu perpetuează nimeni eroarea. Citește articolul
Articolul oferă o poveste emoționantă și inspiratională despre umanitate și reconciliere. Poate fi o sursă excelentă pentru campanii de comunicare internă sau externă, mai ales în preajma sărbătorilor, pentru a sublinia valorile companiei legate de comunitate, solidaritate, pace și grija față de oameni, contribuind la construirea unei imagini pozitive.
Credință, loialitate, durere, iubire, prietenie, ură, război, sinceritate, datorie, toate se împletesc într-o poveste pe cât de surprinzătoare, pe atât de adevărată care demonstrează că miracolele chiar există. Citește articolul
Acest departament se ocupă de comunicarea internă și externă a companiei, iar articolele despre sărbători și tradiții culturale pot fi folosite pentru a informa angajații, a crea conținut pentru rețelele sociale sau a susține o imagine pozitivă a companiei.
Cum s-a stabilit data Crăciunului pe 25 decembrie, ce haine a îmbrăcat Moșul de-a lungul vremurilor sau cum arată prima felicitare dedicată acestei sărbători? Iată câteva curiozități pe care le puteți afla materialul nostru de mai jos. Bucurați-vă de el și împărtășiți-l și cu ceilalți - poate fi un subiect tare simpatic de discutat la masa de Crăciun. Citește articolul
Acest departament este interesat de conținut care poate fi folosit pentru comunicări interne (ex: newslettere pentru angajați), postări pe rețelele de socializare sau pentru a adăuga o notă de cultură generală și evenimente istorice în materialele de comunicare corporate, mai ales când acestea se leagă de date calendaristice importante.
Pe 25 decembrie se sărbătorește Nașterea lui Iisus Hristos, prilej cu care în întreaga lume au loc diferite tradiții și obiceiuri. Însă ce alte evenimente s-au mai petrecut în istorie în această zi de sărbătoare? Citește articolul
Departamentul de Relații Publice ar putea folosi informațiile despre economia socială pentru a comunica public despre implicarea companiei în sprijinirea comunităților și a persoanelor vulnerabile, îmbunătățind imaginea firmei.
Pe viitor, pe teritoriul ţării noastre vor putea fi înfiinţate două noi tipuri de entităţi juridice, inexistente până acum în legislaţia românească, potrivit unui act normativ publicat în Monitorul Oficial la sfârşitul lunii iulie. Deşi prevederile documentului au intrat în vigoare, cele două noi societăţi, respectiv întreprinderea socială şi întreprinderea socială de inserţie, vor putea fi înnfinţate abia după ce Ministerul Muncii va elabora normele de aplicare în acest sens. Termenul-limită pentru publicarea acestora a expirat acum aproape două luni, astfel încât este foarte posibil ca actul normativ ce va cuprinde aceste norme să apară abia în 2016. Citește articolul