Informațiile despre scandaluri, tragedii și managementul defectuos pot afecta grav imaginea publică a unei companii sau a unui sector, fiind relevante pentru strategiile de comunicare și relații publice.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Permite ajustarea comunicărilor externe și a evenimentelor publice ale companiei, respectând contextul național al zilelor de doliu.
În Monitorul Oficial, Partea I, nr. 811 din 31 octombrie 2015 s-au publicat: Citește articolul
Acest departament este responsabil cu comunicarea publică a firmei și asigurarea unei imagini pozitive. Ei trebuie să știe cum să reacționeze corect în zilele de doliu național, inclusiv dacă sunt nevoiți să amâne evenimente sau să adapteze mesajele.
Peste jumătate de oră, Guvernul se reunește în ședință pentru declararea doliului naţional timp de 3 zile, potrivit Biroului de presă al Executivului. Decizia vine ca urmare a unui incendiu, care a avut loc în 30 octombrie, la Clubul Colectiv din București, în care au murit 27 de oameni, iar peste 150 au fost răniți. Citește articolul
Articolul abordează o tragedie națională și probleme sistemice care afectează imaginea și încrederea publicului. Acest departament ar fi interesat de modul în care astfel de evenimente pot influența reputația companiei și cum să comunice responsabil.
Unii oameni au ajuns să se creadă invincibili deşi, în realitate, nu sunt decât nişte inconştienţi norocoşi. Din când în când, culegem roadele acţiunilor lor. Sunt sigur că, dacă proprietarii clubului ar putea plăti pe cineva să evite tragedia de aseară, ar face-o sincer şi din toată inima. Din păcate, e târziu. Nu poţi plăti moartea. Ea are alte monede de schimb. Unele pe care noi nu le înţelegem. Citește articolul
Poate utiliza informațiile pentru a comunica intern și extern despre sprijinul companiei pentru donarea de sânge, îmbunătățind imaginea publică și promovând un comportament civic sănătos în rândul angajaților.
27 de oameni și-au pierdut viața și alte 150 au fost rănite într-un incendiu care a avut loc în seara zilei de 30 octombrie, în Clubul Colectiv din Capitală. Singurul mod în care putem ajuta este să donăm sânge, așa că v-am pregătit un material cu tot ce trebuie să știți despre acest subiect. Citește articolul
Articolele de acest tip, cu informații istorice și de cultură generală, pot fi utilizate de departamentul de Relații Publice pentru a diversifica conținutul comunicărilor corporative, fie interne (ex: newslettere), fie externe (ex: postări pe social media), contribuind la cultivarea unei imagini de companie informate și angajate cultural.
În această zi, acum 22 de ani, faimosul regizor şi scenarist italian Federico Fellini murea, iar acum patru ani, populaţia Pământului ajungea la şapte miliarde de locuitori. Citește articolul
Acest departament poate folosi conținutul pentru a arăta că firma este preocupată de dezvoltarea personală și de bunăstarea oamenilor, atât intern, cât și în comunitate. Poate fi un subiect bun pentru comunicări interne, cum ar fi newslettere pentru angajați, sau pentru a construi o imagine pozitivă a companiei prin abordarea unor teme relevante social.
Aflăm de la dr. Laura Markham care sunt paşii prin care orice părinte poate întări inteligenţa emoţională a celui mic. Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive, mai ales cele legate de realizări culturale și artistice ale României, deoarece ele contribuie la o imagine bună a țării și pot fi folosite în comunicarea externă a companiei.
Fabiani Prcsina are 12 ani, este din Petroşani, iar recent a fost desemnat cel mai talentat tânăr pianist din lume. Copilul a fost premiat, în aproximativ cinci ani de când a început să cânte la pian, la aproape 30 de concursuri naţionale şi internaţionale. Citește articolul
Este crucial pentru a menține o imagine publică excelentă și credibilitatea companiei, asigurându-se că toate comunicările externe, cum ar fi comunicatele de presă și mesajele corporative, sunt impecabile din punct de vedere lingvistic.
Folosirea verbului "a complecta" este o greșeală de limbă întâlnită mai puțin în rândul generațiilor tinere. Aceasta forma apare mai degrabă în limbajul persoanelor ajunse la senectute, ele utilizând, de asemenea, și varianta “complect”, în locul corectului “complet”. Săptămâna aceasta, am auzit greșeala venind chiar din gura unui membru al Guvernului României. Citește articolul
Acest departament monitorizează evenimentele publice și modul în care acestea pot afecta reputația companiei. Cunoașterea legilor privind adunările publice îi ajută să gestioneze comunicarea și să răspundă eficient în situații care implică vizibilitate publică sau proteste.
Atunci când vreți să vă alăturati unor proteste organizate în spațiul public și să vă exprimați astfel susținerea sau respingerea unei anumite idei, există câteva aspecte pe care să le aveți în vedere. Spre exemplu, manifestația la care participați trebuie să fie aprobată de primărie, în caz contrar riscați o amendă de până la 50.000 lei. Citește articolul