Poate fi utilizată în comunicarea externă și internă a companiei, demonstrând înțelegerea și sprijinul pentru nevoile angajaților și ale comunității.
Părinţii cu copii aflaţi în clasele I-IV ar putea primi 200 de lei lunar, sub forma unui tichet, pentru a-i putea lăsa pe cei mici la şcoală şi după terminarea cursurilor, potrivit unui proiect de act normativ adoptat miercuri de Camera Deputaţilor. Acordarea finanţării se va face la cererea părintelui, cel care va fi încurajat astfel, spun iniţiatorii, să nu îşi abandoneze locul de muncă, iar cuantumul tichetului va acoperi costurile şcolilor care se vor ocupa de elevi. Citește articolul
Articolul oferă context despre percepția publică asupra gestiunii fondurilor de stat și a economiei, informații utile pentru comunicarea externă a companiei și pentru poziționarea sa în raport cu realitățile economice.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Reputația companiei este crucială. Ceea ce se postează online, chiar și de către angajați, poate afecta percepția publicului despre companie. Acest departament monitorizează și gestionează imaginea publică și răspunde la potențiale crize de imagine legate de mediul online.
Internetul este un spațiu pentru toată lumea, dar nu este un spațiu lipsit de reguli. Ce zici pe net poate avea efecte inclusiv în offline. Citește articolul
Urmărește modul în care deciziile guvernamentale și posibilele controverse (ex: critici din partea ONG-urilor) pot afecta imaginea publică și relațiile cu diverse părți interesate ale companiei.
Peste 20 de organizații neguvernamentale, printre care și APADOR-CH, au cerut Avocatului Poporului să atace la Curtea Constituțională Ordonanța 43/2015 prin care Guvernul a modificat modul în care SPP va asigura coloane oficiale pentru demnitari și prin care activitatea SPP a devenit secret de stat. Motivul invocat este acela că ordonanța încalcă articolul 115 din Constituție, cu alte cuvinte nu este motivată de vreo situație extraordinară care să justifice înlocuirea Parlamentului, ca putere legiuitoare. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat să înțeleagă percepția publică asupra puterii marilor retaileri și a concurenței pe piață, pentru a gestiona imaginea companiei și comunicarea cu publicul și partenerii.
AvocatNet.ro vă prezintă principalele subiecte apărute astăzi în presă: Citește articolul
Pentru că acest departament se ocupă de comunicarea cu publicul larg și cu angajații, este esențial să folosească un limbaj clar și precis pentru a transmite mesajele corect și a menține o imagine bună. Înțelegerea diferențelor fine dintre cuvinte ajută la evitarea greșelilor care pot schimba sensul și percepția.
Să zici despre o persoană că are o gândire simplă nu e același lucru cu a spune că are o gândire simplistă. În timp ce prima variantă poate fi considerată un compliment, fiind ceva dezirabil, a doua are un sens peiorativ. Citește articolul
Acest departament ar fi interesat de modul în care o instituție publică comunică deciziile sale controversate, cum este percepută de public și de presă, și cum afectează acest lucru reputația instituției sau a companiilor implicate.
În ultima săptămână, au apărut tot mai multe informaţii legate de subiectul Bet365, casa de pariuri on-line căreia Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc (ONJN) i-a retras licenţa de funcţionare în România printr-o decizie luată pe 13 octombrie. Reprezentanţii ONJN au transmis că toţi cei care au pariat între 10 şi 30 septembrie pe platforma amintită sunt pasibili de amenzi, asta în ciuda faptului că operatorul a funcţionat normal în acea perioadă, iar clienţii nu au primit niciun fel de avertisment în acest sens. Totuşi, oficialii instituţiei transmit că pariorii nu pot invoca necunoaşterea legii, mai ales când vine vorba despre "un domeniu de nişă". Citește articolul
Conține știri pozitive despre succesul românesc în diverse domenii (inovație, sport, reprezentare internațională), fiind util pentru comunicarea publică, imaginea companiei și consolidarea relațiilor.
Pasta de dinţi ecologică românească a fost cea mai de succes invenţie, dintre cele 400 prezentate de cele 15 ţări participante la Salonul de Inventică de la Varşovia. Reţeta a fost prezentată de o echipă de inventatori ieşeni. Citește articolul
Acest departament se ocupă cu imaginea și comunicarea companiei. Informațiile istorice și culturale generale, precum cele despre evenimente globale importante sau personalități, pot fi folosite pentru a crea conținut pentru comunicare internă (buletine informative pentru angajați) sau externă (postări pe rețelele sociale), contribuind la o imagine bine informată și cultivată a organizației.
În această zi, în anul 1857 era înfiinţată prima echipă de fotbal din lume, iar în anul 1945 lua fiinţă Organizaţia Naţiunilor Unite. 24 octombrie este, de asemenea, ziua în care în 1946 era făcută prima poză din spaţiu a Pământului. Citește articolul
Materialele despre comunicare profesională, prezentări de afaceri și scriere eficientă sunt cruciale pentru profesioniștii din Relații Publice pentru a construi și menține o bună imagine a companiei.
Dacă încă mai aveți impresia că organizația în care lucrați este reponsabilă pentru dezvoltarea voastră profesională, credem că e timpul să priviți lucrurile dintr-o perspectivă mai activă. Efortul de dezvoltare ar trebui să fie unul controlat de fiecare în parte, pentru că, dacă avem un strop de realism și disponibilitatea de a primi cu mintea deschisă feedback-ul pe care îl primim, ne putem da seama și singuri ce și unde mai avem de învățat. Citește articolul