Este important să știe ce informații financiare devin publice și cum pot fi folosite acestea pentru a comunica transparent despre contribuția firmei către stat, mai ales în industriile cu vizibilitate mare, pentru a menține o relație bună cu publicul.
Ministerul Finantelor Publice a publicat luni un ordin pentru modificarea si completarea unor reglementari contabile. Citește articolul
O victorie legală de o asemenea anvergură împotriva unei instituții de stat este o veste importantă. Acest departament ar fi interesat să comunice succesul pentru a îmbunătăți imaginea și reputația companiei.
Inalta Curte de Casatie si Justitie a facut lumina in cazul BCR Leasing vs. ANAF, unde suma disputata in acest litigiu depasea 25 de milioane de lei. Solutia data este definitiva: ICCJ a decis ca societatile de leasing nu pot fi obligate sa colecteze TVA pentru bunurile nerecuperate de la utilizatori. Citește articolul
Articolul menționează publicarea informațiilor despre concurs prin presă, radio, TV și pe site-uri, indicând necesitatea unei strategii de comunicare publică eficientă pentru un eveniment de o asemenea anvergură.
Ordinul ministrului sanatatii nr. 1195/2015 si ordinul ministrului educatiei si cercetarii stiintifice nr. 5414/2015 privind aprobarea Metodologiei pentru desfasurarea concursului de rezidentiat pe loc si pe post in medicina, medicina dentara si farmacie, sesiunea 15 noiembrie 2015 a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 751 din 8 octombrie 2015. Citește articolul
Oferă informații despre subiecte sociale importante și dezbaterile din jurul lor, ceea ce este util pentru a menține o imagine bună a companiei și pentru a comunica eficient cu publicul.
Familiile defavorizate vor primi 50 de lei pe luna pentru fiecare copil cu varsta cuprinsa intre 3 si 6 ani, cu conditia ca acesta sa frecventeze gradinita. Parintii vor putea folosi banii pentru a cumpara micutilor mancare, haine si rechizite. Sunt insa cei 50 de lei suficienti pentru a acoperi nevoile unui copil? Citește articolul
Conținutul oferă informații despre evenimente și personalități istorice semnificative pentru cultura românească și internațională, utile pentru strategiile de comunicare, construirea de narațiuni corporative sau înțelegerea contextului social și cultural.
La aceasta data, in anul 1857 incepeau lucrarile la Palatul Universitatii din Bucuresti, in anul 1914 regele Carol I murea, iar in anul 1967 intra in vigoare Tratatul privind spatiul cosmic. Citește articolul
Acest departament este interesat de știri pozitive, precum succesele sportive naționale și evenimentele culturale majore, deoarece acestea contribuie la o imagine bună a țării și pot influența pozitiv percepția publică și moralul angajaților.
Sportivii romani au cucerit saptamana aceasta nu mai putin de 13 medalii la Campionatele Europene de haltere pentru juniori si tineret, desfasurate in orasul lituanian Klaipeda. De altfel, noua dintre medalii au fost obtinute doar miercuri de catre sportivele noastre. Citește articolul
Acest departament este direct interesat de evenimente prestigioase unde compania poate fi premiată sau unde își poate îmbunătăți imaginea publică, relațiile cu presa și cu alți actori importanți din mediul de afaceri.
In luna octombrie a fiecarui an, Forbes Romania celebreaza spiritul antreprenorial, reunind cele mai creative, mai curajoase si mai intreprinzatoare personalitati de business din Romania in cadrul Galei Forbes 500 Business Awards. Citește articolul
Atât scandalul Volkswagen, cât și problemele cu absorbția fondurilor europene, necesită o comunicare atentă pentru a menține o imagine bună a companiei în fața publicului și a autorităților.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament se ocupă de imaginea publică a firmei și de modul în care comunică. Legea defăimării sociale le arată ce tipuri de declarații publice sunt interzise sau pot duce la amenzi, pentru a evita probleme de reputație sau legale.
Daca ar trai Caragiale astazi, Liviu Dragnea ar fi aranjat sa fie plesnit de cateva zeci de ori cu amenzi de pana la 60.000 de lei. Sa-i treaca pofta de a ironiza categorii socio-profesionale de persoane. Dar, la cum l-am cunoscut pe Caragiale din scrierile vremii, mai degraba ca omul s-ar amuza si ar continua sa-si faca treaba. Si i-ar explica Domnului Dragnea cum isi incalca propria lege in chiar textul ei. Citește articolul
Articolul menționează obligația firmelor de publicitate de a nu utiliza stereotipuri de gen. Acest lucru este crucial pentru gestionarea imaginii publice a companiei, pentru campaniile de promovare și pentru asigurarea că mesajele transmise sunt conforme cu legea și cu așteptările sociale privind egalitatea.
Legea nr. 229/2015 pentru modificarea si completarea Legii nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 749 din 7 octombrie 2015. Citește articolul