Acest departament monitorizează dezbaterile publice despre politici și reglementări, mai ales cele care pot afecta percepția publică asupra modului în care autoritățile sau companiile gestionează datele personale.
Ministerul Economiei, Comerțului și Turismului a organizat în data de 26 august 2015 o ședință publică în vederea dezbaterii proiectului de Hotărâre a Guvernului pentru aprobarea implementării Sistemului Informatic Integrat de Evidență a Turiștilor și a Normelor cu privire la accesul, evidența și protecția turiștilor în structuri de primire turistice cu funcțiuni de cazare Citește articolul
Un eveniment de anvergura Forbes CEE Forum, cu lideri regionali și discuții despre provocările economice și sociale, este relevant pentru monitorizarea imaginii publice, networking și comunicare corporativă.
Pe 22 si 23 septembrie 2015, la Athenee Palace Hilton Bucuresti, are loc a doua editie a evenimentului economic regional Forbes CEE Forum - Reinventing Europe. The emerging markets way. Citește articolul
Este important de știut ce anunță Guvernul despre economie și taxe, pentru a adapta mesajele firmei și pentru a înțelege contextul public.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament urmărește activitatea politică și legislativă pentru a înțelege cum ar putea fi afectată imaginea publică a companiei și pentru a anticipa discuțiile care pot influența afacerile.
Camera Deputatilor si Senatul au fost convocate astazi pentru a doua sesiune ordinara a anului 2015. Aceasta se va incheia la sfarsitul lunii decembrie. Citește articolul
Articolul include poziții publice ale asociațiilor din industrie referitoare la politici fiscale, care sunt relevante pentru modul în care compania comunică cu publicul și gestionează relațiile cu autoritățile.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul
Acest departament este vocea publică a companiei. Folosirea unei limbi române corecte și impecabile în comunicatele de presă, postările pe rețelele sociale și discuțiile cu publicul este vitală pentru a menține o imagine profesională și credibilă.
George Pruteanu explica la un moment dat ca limba romana are vreo 200.000 de cuvinte, dintre care noi folosim abia cateva sute. Ceea e trist. Mai trist, insa, mi se pare ca si cuvintele alea putine pe care le utilizam sunt stalcite, gresit interpretate, folosite in contexte nepotrivite. Citește articolul
Articolul prezintă vești pozitive despre români și evenimente din România (recunoaștere internațională, promovare culturală, performanță sportivă, festivaluri). Acestea pot fi folosite pentru a construi o imagine bună a companiei, pentru comunicare externă sau pentru a susține cauze locale.
Comisarul-sef de politie Raluca Domuta a fost declarata cea mai buna politista din lume, ca urmare a misiunilor desfasurate in Haiti. Premiul a fost acordat in cadrul unei ceremonii organizate in Marea Britanie. Citește articolul
Acest departament este interesat de conținut de cultură generală, evenimente istorice notabile (descoperiri științifice, performanțe spațiale și sportive) și personalități celebre. Aceste informații pot fi folosite pentru a crea materiale de comunicare internă (ex: buletine informative pentru angajați, mesaje de 'știați că...') sau externă (ex: postări pe rețelele sociale, articole de blog pentru a construi o imagine de companie informată și diversă). Detaliile despre inovație și pionierat (cum ar fi descoperirea lui Faraday sau programul NASA) pot servi și ca sursă de inspirație sau punct de discuție.
In aceasta zi, in anul 1831, Michael Faraday descoperea inductia electromagnetica, iar in anul 2004, Michael Schumacher obtinea matematic cel de-al saptelea titlu de campion mondial la Formula 1. Citește articolul
Departamentul de Relații Publice și Afaceri Corporative este interesat de modul în care compania își comunică valorile și contribuie la dialogul social. Un discurs istoric precum 'I Have a Dream' reprezintă o sursă de inspirație și un punct de referință pentru a demonstra angajamentul companiei față de echitate și dreptate, contribuind la reputația și imaginea publică.
"Ca oricine, as dori sa am o viata lunga; longevitatea isi are locul ei. Dar eu nu sunt preocupat de asta acum”. Acestea au fost cuvintele pe care Martin Luther King Jr. le-a rostit in ultimul sau discurs, pe care l-a tinut in 3 aprilie 1968, cu o zi inainte de a fi impuscat mortal in Memphis. Dar acesta nu este nici pe departe cea mai renumita alocutiune a militantului anti-rasism care a schimbat pentru totdeauna societatea americana. Cu adevarat celebru este discursul sau "I have a dream" (Am un vis), considerat cea mai importanta cuvantare a secolului al XX-lea intr-un sondaj efectuat in 1999 in randurile specialistilor in oratorie. Vineri s-au implinit 52 de ani de cand a fost rostit aceasta capodopera a retoricii. Citește articolul
Ajută la înțelegerea contextului economic și politic, util pentru a comunica eficient cu publicul și a construi imaginea companiei.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte aparute astazi in presa: Citește articolul